איגור אולשנצקי – האשדודי שלנו באולימפיאדת ריו

איגור אולשנצקי – האשדודי שלנו באולימפיאדת ריו

ב-5 באוגוסט בריו-דה-זאניירו שבברזיל, מתחילים משחקי אולימפיאדת הקיץ ה-XXXI. בין משתתפיה ספורטאי בהרמת משקולות, תושב אשדוד איגור אולשנצקי, חניכו של מאמן נבחרת ישראל הבכיר יורי אוזליאנר, אשר זכה בכבוד לייצג את מדינת ישראל אחרי שעבר דרך המסננת של התחרויות הבינלאומיות הגבוהות ביותר, כולל אליפות אירופה ואליפות העולם.

בריו דה ז'אניירו איגור אולשנצקי ישתתף בתחרויות מרימי משקולות בקטגוריה מעל 105 קילוגרם. זאת האולימפיאדה הראשונה שלו למרות שהוא בספורט כבר 16 שנה. הוא עלה ארצה בשנת 2011 מאוקראינה. גר ומתאמן באשדוד אצל מאמן יורי אוזליאנר, שתחת הדרכתו זכה להישגים בלתי מבוטלים – אלוף ישראל שזכה בתחרויות בינלאומיות יוקרתיות.

לפני הנסיעה לברזיל איגור אולשנצקי ויורי אוזליאנר ביקרו בלשכתו של סגן ראש העיר ולדימיר גרשוב. הביקור לא היה מקרי. לפני מספר שנים, בסיוע של סגן ראש העיר, התחיל לפעול בעיר אולם אימונים למרימי משקולות, שבו מתאמנים ספורטאים אשדודים בהם גם איגור.

ולדימיר גרשוב איחל לאיגור להשיג השיגים ספורטיביים באולימפיאדה בריאו ולייצג בכבוד את מדינת ישראל ואת עירינו אשדוד והעניק לספורטאים מזכרות עם סמל העיר.

בתמונה: (משמאל לימין) ולדימיר גרשוב, איגור אולשנצקי, יורי אוזליאנר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*