אייל גולן ו״מה קשור״ הרימו את האמפי

אייל גולן ו״מה קשור״ הרימו את האמפי

אחר אינספור פקקים בדרך לאמפי ותורים ארוכים בכניסה, התמלא האמפי באשדוד לחלוטין- כל הכיסאות וחלקי הדשא ובשעה 21:18 החל המופע המשותף של אייל גולן ושלישיית מה קשור. עם התו הראשון שניגנו על הבמה הקהל הצטרף במחיאות כפיים סוערות.

אייל גולן פתח את המופע עם השיר "רחוק מכאן"- שיר הנושא של אלבומו האחרון וה- 20 במספר ומיד בסיומו הכין את הקהל לקראת מופע מיוחד שיהיה כמסע בין שירים שונים לאורך כל שנותיו כיוצר ומוזיקאי עוד מהיותו בן 14 עם "שיער שופע"…  עשה כמה מחרוזות חדשות, שירים מרגשים, להיטים מצליחים והמון שמח.

מה קשור עלו לבמה ומיד אומרים ש"אייל גולן הוא אחלה מופע חימום" ושאלו את הקהל האשדודי אם בא להם לעשות שמח ומיד פצחו בשירים מקפיצים והרימו את כל הקהל מהמושבים. לאחר מכן הריצו קטעי סטנד אפ שגלגלו את הקהל מצחוק, ירדו מהבמה אל הקהל ולקינוח עשו מסיבה של ממש עם אייל גולן יחד על הבמה.


golan3

גולן חזר לבמה ושר עוד כמה ממיטב שיריו, לאחר מכן שלישיית מה קשור שבו לבמה ושרו יחד איתו. גולן אגב, לא הצליח שלא לרקוד בטירוף עם השלישייה על הבמה.


golan2

אחד הרגעים המרגשים היה ששלישיית מה קשור שרו את השיר: "תתנו לו צ'אנס" והרגיש כאילו, ולו לרגע אחד הם ממש מקדישים את השיר לאייל גולן, שללא ספק שר מהלב ומקבל אהבה אינסופית ועוצמתית מהקהל. מי רצה צ'אנס ולא קיבל??

צילום: חנבו תקשורת

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*