מוצ״ש בחמישי בכיכר

מוצ״ש בחמישי בכיכר

במסגרת אירועי קיץ ישראלי של עיריית אשדוד ובציון 60 שנה לעיר אשדוד, יתקיימו בחמישי הקרוב, בפעם האחרונה מופעי "חמישי לוקאלי" ברחבת המשכן לאמנויות הבמה באשדוד: מופע קרקס, הרכב "קומבו" של 'אקדמא' ומופע "קאברים" של להקת מוצ"ש.- כולם אמנים בני העיר אשדוד. הכניסה חופשית לקהל הרחב

19:30 – מופע קרקס של קבוצת CircusArt האשדודית
כמידי שבוע, קצת לפני המופעים של היוצרים והאמנים המקומיים יתקיים גם השבוע מופע של קבוצת הקרקס

20:00 – הרכב קומבו – "אקדמא" הקונסרבטוריון העירוני

אוהבים מוזיקת ג'אז? כדאי לכם להגיע ולצפות בהרכב "קומבו" המורכב מכמה נגנים על כלים כמו: גיטרה, בס, תופים, סקסופון ושתי זמרות. רוב חברי ההרכב למדו והתחנכו ב'אקדמא' והכירו והתחברו לכדי הרכב במהלך הלימודים. ההרכב יבצע עיבודים מקוריים שנערכו על ידי הנגנים בהרכב.

הרכב "קומבו" מופיע זו השנה השנייה במופעי חמישי בכיכר אולם החידוש השנה הוא שילוב של שתי זמרות מוכשרות- האחת זמרת ג'אז שמופיעה עם ההרכב והשנייה  מירבל שטיין (בת 12)- זמרת סולנית שלומדת באקדמא, השתתפה לא מזמן פסטיבל אומנים מלחינים בבולגריה וזכתה בתואר המלחינה הצעירה: היא תשיר שירים מקוריים שהיא כתבה והלחינה.

S

21:00 –  להקת מוצ"ש – מופע קאברים איכותי וסוחף

להקת מוצ"ש הינה להקת קאברים המורכבת מחמישה נגנים מוכשרים. הם מבצעים שירים של מיטב הקלאסיקות של הרוק של שנות ה- 80' וה- 90'. בין היתר, שירים של 'תיסלם', שלום חנוך ו"משינה", פינק פלויד, ברייאן אדמס, Dire Straits ו- U2.

  • סולן ואקוסטית: שחר אשרת
  • גיטרה חשמלית: שגיא כנפו
  • גיטרה חשמלית: אלי מוסקוביץ'
  • גיטרה בס: תומר שגיא
  • תופים: יניב בן שבת
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*