שלום תשובה ולהקתו פותחים סבב הופעות חדש – ראיון

שלום תשובה ולהקתו פותחים סבב הופעות חדש – ראיון

בין החזרות לקראת המופע שיתקיים בחמישי הקרוב במסגרת "חמישי ישראלי בכיכר"- בכל יום חמישי במהלך חודש יולי ברחבת המשכן לאמנויות הבמה, הצלחנו לתפוס את שלום תשובה – סולן להקת 'CHUVA', מוזיקאי אשדודי ויוצר מוכשר לראיון קצר. אל תפספסו!

שלום תשובה (34) כבר מזמן הוכתר ככישרון ייחודי 'תוצרת' העיר אשדוד. אלבומו הראשון זכה לביקורות מפעימות ועצרות נשימה, כמעט כמו השירים שהוא שר, מלחין ומבצע- באנגלית בלבד אגב. הוא זכה בעבר בפרס אשדוד בתחום המוזיקה, הופיע ברחבי הארץ וכבר החל ללקט חומרים בשנה האחרונה לקראת האלבום השני. תוך כדי כל זה הוא נשוי+ 2 ועובד מזה כשלוש וחצי שנים כטכנאי סאונד במשכן לאמנויות הבמה באשדוד ובהפקות שונות.

איך אתה מגדיר את המוזיקה שאתה יוצר?

"יש בשירים שלי מסר די ברור, אני כותב ושר על החיים- על הטוב והרע, על שלום ומלחמות, תהליכים פנימיים שקורים בחיים שלי ושל אנשים אחרים. אחד מהשירים החדשים שאבצע גם בחמישי הקרוב נכתב על זוגיות ולידה. אישתי מעיין מאוד אוהבת אותו".

* תשובה נותן לי לשמוע את השיר וכל מה שאני יכולה לומר לכם זה שברגע אחד מזוקק עברתי ממצב "עבודה" למצב "נונשלנטיות ושלוות נפש וככל שהשיר התפתח הרגשתי כאילו אני רצה בשדות ירוקים ופתוחים- בקיצור: קסום.

M8T_2480

אתה מתפרנס ממוזיקה?
"הייתי מאוד רוצה אבל זה ייקח עוד קצת זמן. אני מקבל מעט תמלוגים ועושה הופעות מידי פעם ועובד במשכן לאמנויות באשדוד כטכנאי סאונד ותאורה מזה כשלוש וחצי שנים. חוץ מזה אני עובד כפרילנסר ועושה סאונד בהופעות, מפעיל הצגות ילדות וכדומה".

מה אתה יכול לספר לי על המופע הקרוב, ביום חמישי?

"זה היה אמור להיות בהתחלה מופע "דואט גיטרות" שלי יחד עם ניסן ונטורה- אנחנו עושים לפעמים מופע אינטימי יותר, אבל הבמה גדולה יחסית ומדובר במקום פתוח אבל מצאנו בסיסט חדש בחסד של ממש והוא כבר השתלב מעולה. יהיו במופע לפחות שמונה שירים כששני שירים יהיו מהאלבום שבדרך".

המופע כולו יהיה חומרים מקוריים?
"אנחנו לא נוטים לבצע במופעים 'קאברים' באופן קבעו. יצא לנו לעשות מתישהו שיר של להקת 'רדיוהד' אבל יש לנו את החומרים שלנו וקהל שאוהב אותם מאוד… אז כן. רק מקוריים".

מה ההבדל בין האלבום הראשון לשני?

"מי ששמע ומכיר את האלבום הראשון יכול להבין שמדבור ברוק קלאסי יחסית- חלקו אפילו מורכב מבלדות. האופן שבו נחליט להוציא את האלבום השני תלוי מאוד במי יפיק אותו- עדיין לא הגענו לשלב הזה. יכול להיות שיהיו בו נגיעות יותר אלקטרוניות, אבל לא יכול להבטיח כלום בוודאות, עד שלא נגיע למעמד".

להקת '
CHUVA' תופיע ברחבת המשכן לאמנויות באשדוד ביום חמישי הקרוב, בשעה 21.00, מיד לאחר המופע של חנה גור.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*