כל מה שצריך לדעת על בחירת חברת הובלות

כל מה שצריך לדעת על בחירת חברת הובלות

הובלה – אחד הדברים החשובים ביותר במעבר דירה – צמד המילים "מעבר דירה" מעלה בראש של רובנו תמונה של קופסאות קרטון ארוזות, ולא בכדי – אריזת החפצים והובלתם היא ללא ספק חלק משמעותי ביותר במעבר הדירה. כאשר עוברים דירה, המטרה היא להעביר כמה שיותר חפצים בכמה שפחות זמן, מבלי לפגוע בהם. הדרך העיקרית לבצע זאת היא באמצעות הובלה, כאשר אנשי מקצוע יכולים לסחוב גם את החפצים הגדולים והכבדים ביותר. הובלה שמתבצעת בצורה נכונה מאפשרת לכם ליהנות משקט נפשי, מחפצים שנותרים שלמים ומחסכון בזמן.

כיצד בוחרים את חברת ההובלות?

העברת החפצים מדירה לדירה מתבצעת במרבית המקרים באמצעות חברה שמבצעת את ההובלה. השוק עמוס בחברות רבות, ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור בחברת הובלות איכותית שתתאים לצרכים שלכם:

גמישות מבחינת גודל כלי הרכב– עבור מעברי דירה שונים יש צורך בגודל שונה של כלי רכב להובלות. למשל, עבור הובלה של דירה משפחתית גדולה, יהיה צורך ככל הנראה במשאית, על מנת להעביר את כל הרהיטים והחפצים שנצברו במשך השנים. לעומת זאת, בהעברת חפצים לדירת סטודנט, לרוב יש צורך בטנדר או במשאית קטנה מאוד, כי מספר החפצים מוגבל. כמובן שככל שרכב ההובלות גדול יותר המחיר עולה בהתאם, ולכן חשוב לבחון שבחברת ההובלות יש רכב בגודל המתאים.

התאמה לזמנים שלכם– ניתן לבחון את אמינות החברה מבחינת זמנים כבר בשיחת הטלפון הראשונה. כאשר אתם מדברים עםחברת הובלות ומנסים לקבוע את זמן ההובלה, נסו לשים לב מהו טווח הזמנים שניתן על ידי החברה. אם הטווח נשמע לכם גדול מדי, ודורש מכם לחכות בדירה שעות רבות מבלי לדעת שבעלי המקצוע יגיעו, כנראה שמדובר בחברה שלא יהיה קל לעבוד איתה. אם כן, שימו לב שהחברה יכולה להתאים את עצמה לזמנים שנוחים לכם, וכך תוכלו לקבל שירות טוב ואיכותי.

הצעת המחיר– לחברה איכותית ואמינה, ישנו תמחור קבוע עבור העברת פריטים מסוגים שונים, עם התאמה כמובן למרחק בו מתבצעת ההובלה. אם בשיחה עם החברה אתם מרגישים שלא מספרים לכם הכול, זהו הזמן לעבור לחברה אחרת. דבר חשוב נוסף שכדאי לדעת לגבי הצעת המחיר, הוא שההצעה צריכה להיות בכתב, וכתובה באופן מפורט. זוהי למעשה עדות לכך שחברת ההובלות מתחייבת לעמוד בכל התנאים, כולל המחיר, כמות העובדים שיגיעו, הזמנים וכולי.

חברות הובלה יכולות לסייע לכם באריזת הציוד

אחד מהדברים המעיקים במעבר הדירה הוא אריזת החפצים. קיימות חברות אשר מאפשרות לסייע לכם במטלה זו בתשלום נוסף, שיכול להיות משתלם אם הדבר מוביל לפחות הפסד של ימי עבודה. אם כן, כאשר צריכים לבחור בחברת הובלות, חשוב לבחון את כל האספקטים החל מהמחיר ועד לרמת השירות. בחירה טובה תאפשר לכם ליהנות ממעבר דירה קל ונוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*