עולמה המופלא של המשנה

עולמה המופלא של המשנה

דניאל אלימלך, תלמידת מקיף ד' באשדוד, זכתה במקום הראשון בחידון המחוזי לנוער, בנושא "עולמה המופלא של המשנה", ועלתה לגמר הארצי

דניאל אלימלך תלמידת כיתה ז'3 בביה"ס תיכון מקיף ד' אשדוד, זכתה במקום הראשון בחידון המשנה לנוער מחוז דרום, "עולמה המופלא של המשנה", שהתקיים אתמול באשקלון ועלתה לשלב הבא והאחרון – גמר החידון הארצי.

"מחנכת הכיתה הגב' ימימה מיארה, המורה למשפט עברי מר זפרני מאיר ורכזת המגמה גב' שני עמר, ליוו את דניאל לכל אורך הדרך עד להצלחתה בחידון" אומרים בביה"ס הניסויי מקיף ד', בניהולה של הגב' ביטון יהודית, ומפרגנים לאווירה הבית ספרית אשר מייצרת מציאות חינוכית המחזקת בתלמידים את האמונה בעצמם ומטפחת את תחושת המסוגלות העצמית, שמחת החיים והאופטימיות.

ביה"ס נאמן לחזון ארבעת הדגלים ומטפח מצוינות בכל תחומי החינוך והלימוד. "זכייתה של דניאל והתמיכה של הצוות החינוכי, מביאים גאווה למקיף ד' ולעיר אשדוד" אומרת גב' ביטון המנהלת.

ומה אומרת דניאל? היא עצמה נרגשת מהזכייה ומודה לצוות המסור ולהורים על הסיוע והתמיכה. היא כמובן מפשילה שרוולים ומתחילה להיערך לשלב הבא. ולנו נותר רק לאחל לדניאל הצלחה רבה בשלב החידון הארצי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*