9,207 בדיקות בשבוע

9,207 בדיקות בשבוע

עיריית אשדוד ממשיכה להפעיל במרץ את מתחם בדיקות הקורונה בחניון המשכן לאומנויות הבמה, כחלק ממערך עירוני לבלימת העלייה בתחלואה. בשבוע האחרון נערכו 9,207 בדיקות. בתוך כך גם מתפרסמים גם נתוני החיסונים ובאשדוד כבר חוסנו כ-60 אלף תושבים! רק ככה ננצח את הקורונה.

נתוני הבדיקות לשבוע האחרון מלמדים על ההיענות הציבורית לקריאה לבוא ולהיבדק ולהצטרף לקמפיין העירוני לבלימת התחלואה וקטיעת שרשרת ההדבקה. כך, במשך שבועות ארוכים וברציפות, מפעילה העירייה ופיקוד העורף תחנה לבדיקת קורונה בחניון המשכן לאומנויות הבמה. המתחם מציע בדיקה בשני מסלולים: להולכי רגל (וואק אין) ולבאים ברכב (דרייב אין), בחינם וללא צורך בהפניה. כל שצריך לעשות זה להצטייד בת.ז ומסכה ולהגיע לבדיקה.

בשבוע האחרון נרשמו לא מעט בדיקות ולמרות מזג האוויר הסוער ש'תפס' אותנו באמצע השבוע, נבדקו לא פחות מ-9,207 תושבים על פי הפילוח הבא: יום א'–1540;  יום ב'–1258; יום ג'–1339; יום ד'–1238; יום ה'–1051; יום ו'–1201; יום ש'–1579.

את המתחם מפעילים עובדי עירייה וחיילי פיקוד העורף תוך שמירה על סדר מופתי ועל פי הכללים שקבע משרד הבריאות: מסכה ושמירת מרחק.

בעיריית אשדוד ובפיקוד העורף מגלים שביעות רצון ומפרגנים לצוותים המופקדים על פעילות התחנה. "הפעילות בתחנה מאורגנת בצורה יוצאת מן הכלל ועל כך מגיעות מלוא המחמאות לצוותים העירוניים והצבאיים המאיישים את העמדות לכל אורך המשמרת, ולעובדי מד"א וחברת טארגט המבצעים את הבדיקות לסירוגין" אומרים הם וקוראים לציבור להמשיך והיבדק ובמיוחד לשמור על כללי ההתנהגות בסגר.

בתוך כך בעיריית אשדוד מעודדים את התושבים להמשיך ולהתחסן. עד היום למעלה מ-60 אלף התחסנו, רובם מעל גיל 65, והחל מהשבוע מבצע החיסונים יורחב לצוותי החינוך ולאוכלוסיית הצעירים, החל מגיל 16, בהתאם להמלצות משרד הבריאות.

רק ביחד ננצח את הקורונה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*