שבוע המרקים ינואר 2020

שבוע המרקים ינואר 2020

עם שקדי מרק או קרוטונים? למשך שבוע אחדמספר ממסעדות העיר יוסיפו לתפריט מנת מרק מיוחדת במחיר של 10 בלבד (בכפוף לתנאי המסעדה). שורפה  בוכרי (מרק כבש), מרק ח'רירה (משי) מרוקאי, מרק עוף בקארי ועוד מגוון גדול של מרקים. 26-31 בינואר. חורף חם!

לכל מנה יש את הסיפור שלה, ואין שום מנה שמספרת יותר מקערת מרק חמה. בשיאו של החורף, תקיים החברה לתיירות אשדוד את "שבוע המרק" בו כמה ממסעדות העיר יוסיפו לתפריט שלהן במשך שבוע מנת ספיישל של מרק שהשף או הבעלים אוהבים במיוחד. המרקים יימכרו במסעדות במהלך השבוע במחיר מיוחד של 10 בלבד (בכפוף לתנאי המסעדה המגישה)

.

אפרת אספה ממסעדת אדיס עלם האתיופית תכין מרק עדשים על פי מתכון מהכפר בו נולדה, במסעדת ראיחונה יגישו שורפהמרק כבש בוכרי, מסעדת רונג'אן התאילנדית תציע מרק עוף בקארי, ב"זה" מכינים מרק אפונה מוקרם ועוד המון מרקים טעימים.

המסעדות המשתתפות ב"שבוע המרקים": אדיס עלם (מרק עדשים אתיופי), אלדין בשדרה (מרק ח'רירה מרוקאי), ארמיס (מרק בצל), "זה" (מרק אפונה מוקרם), ווקס (מרק בורשט רוסי),  נמסטה (דאל עדשים הודי), איווה (מרק גריסים), עלמא ומא (מרק תירס בקארי אדום וחלב קוקוס), חומוס כהן (מרק עדשים וגזר), טירמיסו (מרק בטטה), ראיחונה (מרק שורפה בוכרי), רונג'אן (מרק עוף בקארי), פיתה בסטה (מרק שעועית טריפולטאי),  צ'וןלי (מרק חמוץחריף סיני), "הבוכרי" (מרק אנטיפסטי עם בשר) ומסעדת "חצר אחורית" עם מרק אסיאתי מיוחד הכולל עוף, ג'ינג'ר, אפונה ושיטאקי.

שבוע המרק  – 26 עד ה-31 בינואר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*