ועידת אשדוד לחדשנות

ועידת אשדוד לחדשנות

הנה זה מגיע. עיריית אשדוד תערוך את ועידת Commercity בנושא חדשנות ומסחר אלקטרוני. בין האורחים: שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, היזם רמי לוי, מנהלים מהחברות,Gett , עזריאלי.קום, דואר ישראל ויזמי הייטק. כניסה חופשית בהרשמה מוקדמת.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, יהיה אורח הכבוד בועידתCommercity  שתיערך ביוזמת האגף לקידום עסקים ותעשייה בעיריית אשדוד. הועידה תעסוק בחדשנות ויזמות בעידן האיקומרס – המסחר האלקטרוני, והפיכת העיר אשדוד למובילה ארצית בתחום. בועידה יוצגו פתרונות לעסקים מקומיים ולתושבי העיר, לשימוש בכלים חדשים של מכירות ברשת האינטרנט, על מנת להגדיל את המכירות ורווחיהם.

בין הדוברים בוועידה: היזם רמי לוי, מאיה רויזמן מנהלת תחום המשלוחים בחברתGett , בשמת שדה סמנכ"ל שיווק ומכירות בדואר ישראל, שרית בק ברקאי מנכ"לPayBox  ועופר ירום, מנכ"ל עזריאלי.קום. אליהם יצטרפו מנהלים ויזמים הפועלים בתחומי העברת תשלומים ושילוח, שיציגו היבטים שונים הנוגעים למכירות דרך האינטרנט, יתרונות, חסרונות ומגמות עתידיות.הועידה תיערך ב-3 בספטמבר במשכן לאמנויות הבמה באשדוד, כאשר מי שנבחר להנחות את האירוע הוא אביב פרנקל, כתב הטכנולוגיה של חדשות 10 לשעבר.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אמר שהמכירות ברשת הן כלי חסר תקדים בעוצמתו שיכול להפוך עסק מקומי קטן לבינלאומי. עם זאת, יש לדעת איך לעשות זאת בצורה נכונה ואפקטיבית, ולהיערך מראש בכל ההיבטים של התשתית הדיגיטלית – שיווק, שינוע לבית הלקוח וטיפול בתלונות, ככל שישנן. את כל זאת אנו מציגים בוועידה בתקווה שזה יהיה צעד ראשון לעסקים רבים באשדוד לבצע את הפריצה קדימה למכירות באינטרנט.

סגנית ראש העיר והממונה על קידום עסקים ותעשייה, שרון מרק, מסרה: "אנו שמחים להשיק תכנית חדשה שתוביל את אשדוד ללב השיח החדשני – טכנולוגי של ישראל. אשדוד תהווה פלטפורמה חשובה לכל נושא הטכנולוגיה בדגש על תחום ה-e-commerce . תושבי ותושבות העיר בעלי עסקים קטנים ובינוניים מוזמנים לועידה כדי להכיר את העולם החדש ואיך בעזרת רעיון טוב אפשר לפתח קריירה עצמאית התואמת את הטרנספורמציה המקוונת שעובר המשק הישראלי בפרט והעולמי בכלל".

הכניסה חופשית כאמור אך יש להירשם קודם בדף האינטרנט של הועידה, באמצעות הקישורית  http://bit.ly/commercity.

זכרו, 3/9/2019 – ועידת אשדוד לחדשנות במשכן לאומנויות הבמה.

00

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*