מ.ס. אשדוד פותחת עונה

מ.ס. אשדוד פותחת עונה

לאחר מסע ההשרדות המפרך בעונה שעברה שהשאיר את הקבוצה לעונה נוספת בליגת העל, מ.ס אשדוד פתחה היום (שני) את הדרך לקראת עונת 2019/2020. הקבוצה החתימה במהלך הפגרה מספר שחקנים, כשהשמות הבולטים היו שובל גוזלן שהגיע ממכבי נתניה ושגיב יחזקאל שנרכש ממכבי תל אביב.

רוני אוואט שחזר לאמן את הקבוצה אחרי שנה בגלות של ליגה א׳ דרום, אמר בתחילת מסיבת העיתונאים: "שמח לחזור לקדנציה נוספת במועדון שהוא בית עבורי. אנחנו נבנה את המטרות צעד צעד בלי להגדיר אותן כרגע כי הקבוצה עברה עונה לא פשוטה שלשמחתנו הסתיימה בצורה חיובית. בשקט ובצניעות נעשים מהלכים לשמור כמה שיותר על הבסיס מחלק מהשחקנים שהגיעו בינואר ושחקנים שהיו סתחילת העונה. כולנו תקווה שהעונה תתחיל טוב יותר ונשאף שהמועדון הזה ימצא את המקום שהוא שואף ורוצה להגיע אליהם. זו השנה ה20 של המועדון ואנח רוצים לעשות אותה שנה שמחה ובעיקר בלי דפיקות לב. יש לנו כמה עמדות שאנחנו צריכים להתחזק בהם וברגע שנדע בדיוק איך הסגל נבנה, נוכל להגדיר מטרות. ההנהלה בראשותו של ג'קי עושה את על המאמצים. באותה עונה שהייתי פה היינו קבוצה מאוד צעירה עם הגנה מספר 3 אחרי מכבי תל אביג ומכבי חיפה. משה אוחיון ואני זה אחד. יש לנו צוות מקצועי ששנינו מובילים אותו ונעשה את זה בצורה הכי טובה".

תום בן זקן": אני נכנס לשלב השני של השיקום ונשארו לי כמה חודשים עד שאצטרף לקבוצה בשלב מאוחר יותר. צריך שההתחלה של העונה תהיה טובה ושהסגל שיתגבש יהיה יותר טוב ושנתחיל בתוצאות טובות. מוקדם לדבר על יעדים ומטרות".

רועי גורדנה": כמה ימים אחרי שהסתיימה העונה דיברנו אני וג'קי,וההרגשה הייתה שמצאתי בית חם ואני שמח שאני ממשיך פה. הכדורגל מאוד דינמי אז אי אפשר לדעת מה יהיה סעתיד, אבל המטרה בעתיד היא להתחבר פה טוב עם האנשים ולהיות חלק מהצוות אולי בעתיד".

מאת מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*