בשעה טובה: אבן הפינה של קרית ההיי-טק הונחה הערב באשדוד

בשעה טובה: אבן הפינה של קרית ההיי-טק הונחה הערב באשדוד

בלב השממה ביום קר וגשום הוקם אוהל ובו התקיים טקס הנחת אבן הפינה לקריית ההייטק העתידי. האירוע שכלל את שרת הבינוי והשיכון הגב' יפעת שאשא ביטון, ראש עיריית אשדוד דר יחיאל לסרי, ממ"ק ראש העיר גבי כנפו, סגנית רה"ע שרון מרק, המארחים, משפחת הנדל"ן אבו ונציגי חברת הבניה האחים ישראל ולא מעט מכובדים נוספים שרוב רובם אנשי עסקים ואנשים בכירים מתחום הנדל"ן. הליך גידור קרית ההייטק כבר החל וטרקטורים כבר נראים בשטח.

אבל לפני הפארק ולפני ההייטק הסיפור הגדול הוא הסולחה הגדולה בין הקבלן יחיאל אבו, חתן האירוע ומי שהיה רק לפני 3 חודשים אויבו הפוליטי המר של יחיאל לסרי ישבו היום מפוייסים ודרוכים לקראת ההיסטוריה שהשניים הולכים לעשות הערב.

קצת קשה לדמיין קרית הייטק בשממה בה התקיים האוהל. למעט סרטון שמדמה את הקריה העתידית קשה עדיין לחלום על המתחם המפואר ובטח לא על כמות המשרות שהוא יביא איתו.
כולם כולל כולם בירכו ונהנו לחלום גם אם זה לעוד שנתיים או יותר ללא ספק מדובר בחלום אמיתי שמתגשם.

שלב תכנון הקריה כולל חברת הניהול שמוקמת ממש בימים אלו הופקדו בידי הממונה על ההתעשייה והייטק, סגנית ראש העיר שרון מרק. מעכשיו יתחיל המרוץ האמיתי לאיוש הקריה וההצלחה האמיתית תהיה באיכות החברות שיגיעו לעיר, כמובן שגם הכמות חשובה אך עתיד התעסוקה האיכותית בעיר תלוי בעיקר באיכות המעסיקים שיאיישו את הקרייה.

שרת הבינוי והשיכון הטריה יפעת שאשא ביטון ברכה ונראתה נרגשת מהמעמד, גם ראש העיר וממלא מקומו גבי כנפו נראו נרגשים מההישג המשמעותי שהצליחו להגשים עבור תושבי אשדוד, קריית ההייטק היא ללא ספק אחד הסרטים המשמעותיים שיחתוך ד"ר לסרי בקדנציה הנוכחית, יחד עם קרית הספורט וככל הנראה גם הקאנטרי שככל הנראה יקום בקדנציה הנוכחית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*