שני חשודים, בני 19 ו-21 הודו בשריפת חנות הבגדים לפני כשבועיים

שני חשודים, בני 19 ו-21 הודו בשריפת חנות הבגדים לפני כשבועיים

חקירת המשטרה בעקבות אירוע בו נשרפה חנות בגדים ברחוב הראשונים באשדוד בתאריך 28.11.17 לפנות בוקר, הביאה למעצרם של מספר חשודים תוך איסוף ראיות במסגרת פעולות החקירה והארכת מעצרם של אלו. ממצאי החקירה שנאספו קשרו שניים מהחשודים, 19 ו-21, למעשה ולאחר שבתחילה הכחישו את המיוחס להם ואף טענו בפני חוקריהם לאליבי המרחיק אותם מהמיוחס, הודו השניים במעשה. בתום פעולות החקירה ואיסוף ראיות, צפוי להיות מוגש נגדם מחר כתב אישום בבית המשפט.

"חקירה מקצועית ומהירה לאיתור ראיות כנגד חשודים במעשה, הביאה למעצרם של המעורבים ולחקירתם במטרה למצות את הדין עם אלו שפגעו בביטחונו, ברכושו ונכסיו של אזרח נורמטיבי", ציינו במשטרה.

בתאריך האמור בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח במוקד המשטרה על שריפה בחנות בגדים. כוחות משטרה שחשו למקום החלו בחקירת נסיבות האירוע ואיסוף ממצאים. בדיקה בתחנות דלק סמוכות העלתה כי שני צעירים מילאו דלק בבקבוק ולאחר מכן עזבו את המקום. זמן קצר לאחר מכן נצפו השניים בסמוך לחנות הבגדים כשזאת החלה לבעור. אחד החשודים אותר בפעילות משטרתית והועבר לחקירה בה הכחיש את המיוחס לו וטען כי ישן בשעות אלה בביתו.

שותפו למעשה הובא לחקירה שעות ספורות לאחר מכן וגם הוא הכחיש את המיוחס לו וסיפר גם הוא כי ישן בביתו אך לא ידע להסביר את הימצאותו במקום אחר על פי חומר החקירה המונח בפני החוקר.

מעצרם של השניים הוארך בבית המשפט לטובת המשך החקירה ואכן בחקירה במועד מאוחר יותר חזרו בהם השניים מהכחשתם והודו בחשדות המיוחסים להם.
אחד מהחשודים סיפר כי הגיעו אל תחנת הדלק והחלו למלא את הבקבוקים שברשותם בסולר ולאחר מכן בבנזין. מיד לאחר מכן ניגשו השניים אל עבר החנות, שפכו את הנוזל הדליק על דלת החנות, הציתו ואז נמלטו מהמקום.

עוד במסגרת חקירתם הובילו החשודים את חוקרי המשטרה אל זירת האירוע והדגימו את שהתרחש.

כאמור, בתום מיצוי פעולות החקירה ולאחר שהשניים קשרו עצמם למיוחס, גובשה תשתית כנגד החשודים ויוגש נגדם כתב אישום בגין מעשיהם לבית המשפט המחוזי באמצעות הפרקליטות.

צילום: דוברות המשטרה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*