דוד רביבו :" שמח על הזכות שניתנה לי לשחק בהפועל אדומים אשדוד"

דוד רביבו :" שמח על הזכות שניתנה לי לשחק בהפועל אדומים אשדוד"

דוד רביבו, אחד מבכירי השחקנים בליגת העל מתחילת המילניום הנוכחי, עורר בתחילת השנה צעד מהדהד ומפתיע במיוחד, כשבחר לרדת ולשחק בליגה ג' אצל הפועל בני אשדוד. לאחר מספר שבועות, רביבו, שיחגוג בדצמבר הקרוב את יום הולדתו ה-40, וברזומה שלו מחזיק בתואר "מלך הבישולים של ליגת העל" עם 107 כאלה, ואף חורר רשתות עם 54 כיבושים, בחר להגיע לקבוצה האדומה והמצליחה יותר של אשדוד, הפועל אדומים אשדוד, או אם תרצו "אגודת ספורט אשדוד".
כעת, לאחר שהוא סוגר שלושה שבועות בקבוצתו החדשה בליגה ב', נפגשנו עם מספר 10 האגדי של מועדון ספורט אשדוד בעבר, לשיחה צפופה, ושמענו ממנו לא מעט על המטרות הנעלות של הקבוצה, על הקהל החם, שהתרגש לחזור ולפגוש, ואיך לא, גם על הדרבי שיחול בסוף השנה האזרחית.

רביבו, עבר לא מעט תחנות בליגת העל, כשהבולטת היא כמובן באדום-צהוב של מ.ס אשדוד, אז גם הספיק לשתף פעולה בעונת "הגלקטיקוס" יחד עם אחיו הבכור, חיים.
רביבו שהחל את דרכו במחלקת הנוער של עירוני אשדוד, ערך את צעדיו הראשונים בליגת הבוגרים במדי מכבי תל אביב, ובין היתר, כיכב גם בשורות ביתר ירושלים, הפועל באר שבע והפועל חיפה בליגת העל, כשבנוסף מחזיק באמתחתו בשלוש הופעות במדי הנבחרת הלאומית של ישראל.
אך בשנים האחרונות, באופן טבעי יש לומר, חלה ירידה אצל דוד רביבו, שמשמש בנוסף להיותו שחקן בליגה ב', גם כעוזרו של ניסן יחזקאל בצוות האימון של הפועל מרמורק בליגה הלאומית, משם אגב גם הגיע בתחילת העונה להפועל בני אשדוד.

עוד לפני כן, נדד הקשר הנהדר בקבוצות נוספות בליגת המשנה בשנים האחרונות, כשעטה על עצמו את מדיהם של מכבי יבנה ובני לוד.

רביבו3

על ההתאקלמות שלו בקבוצתו החדשה, הפועל אדומים אשדוד, מספר רביבו:
"עד עכשיו ההתאקלמות מעולה אני חושב. גם מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית. ידוע בכל הארץ שאשדוד זה בית חם. ממשיכים להתאמן ולשחק ומקווה לעזור לקבוצה להגיע לתוצאות.
מה שהביא אותי להפועל בני אשדוד בליגה ג' זה היחסים הטובים עם שרלי, אבל לאחר מכן הבנתי שיש את הקבוצה בליגה ב' שהמליצו לי בחום להגיע אליה ויש מטרות מסויימות. אני רוצה להודות לבני אשדוד שעזרו לי להגיע לפה ואני שמח על כך".

מי שמכיר את רביבו, יודע שמדובר בבחור צנוע, וכזה שגם במהלך שיא הקריירה שלו, תמיד ידע לפגן קודם כל ליתר חבריו, ובנוסף תמיד נראה היה שחשיבות הקבוצה קודמת בהרבה להצלחתו הפרטית.

אמנם, המטרות של האדומים העונה ברורות, ובטח לאחר השמות הנוצצים שהגיעו ( רחמים צ'קול, יאיר אזולאי ואריאל טרבלסי), פחות מעליית ליגה, תחשב לאי-הצלחה עבור כל מי שידו נוגעת במועדון.

על המטרות כפי שהוא רואה אותן, אומר רביבו:

"המטרה שלי היא לעזור לשחקנים. לא באתי להיות הכינור הראשון. בסך הכל עברתי הרבה בקריירה ויש פה שחקנים צעירים שזו כברת דרך בשבילם להתחיל מאיזה מקום. עם קבוצה כמו שיש באשדוד עם מטרות גבוהות, להגיע לליגה א', יש לשחקנים פה הזדמנות לפרוץ,. המטרות הם ברורות, בטח עם שחקנים כמו שיש בקבוצה, עם ניסיון רב בליגת העל. בסך הכל יש פה כדורגל טוב באשדוד, יש גם את עירוני אשדוד, ואני שמח שיש הרבה ילדים שדואגים להם, וזה עושה טוב לעיר".

הדרבי:

ב-31.12, היום האחרון של השנה האזרחית, העיר אשדוד תלבש חג. הדרבי בין הפועל אדומים למכבי עירוני אשדוד, הקבוצות שכרגע צועדות יחדיו בראש טבלת ליגה ב', הולך להיות אחד המשחקים המעניינים והמסוקרים ביותר בעונה הקרובה.
לפני שנתיים, שהקבוצות נועדו לשלושה מפגשי דרבי בליגה ג', הצהובים מעירוני יצאו  כשידם על העליונה בכל שלושת המפגשים, ואף חגגו עלייה בתום העונה, מי שעמד על הקווים בצד הצהוב, הוא לא אחר מאשר פיני עייש, שמאמן כיום את האדומים. גם רביבו יודע שעבור הקהל הביתי שלו, הדרבי הוא לא עוד משחק, וכי הניצחון עבורם הוא דבר קדוש, ובכל זאת, רביבו לא מתרגש מחשיבות המשחק עצמו:
"ידעתי וידוע שבכל מקום דרבי זה דבר מיוחד, אבל סך הכל אנשים צריכים להבין שזה שלוש נקודות מעבר ליוקרה בין המועדונים. אבל זה עדיין ספורט, וגם אם נהיה בפער ונצטרך את הנקודות אז נשתדל לעשות את המיטב. ביינתים מתרכזים במשחק הקרוב מול מודיעין שהיא קבוצה טובה מאוד והמטרה היא לא לאבד נקודות".

רביבו2

אריאל טרבלסי:

כמו שהזכרנו, לרביבו ניסיון עשיר מאוד בכדורגל הישראלי, ונחשב לדמות מופת וחיקוי בקרב לא מעט שחקנים צעירים. גם רביבו יודע שעבור חברו לקבוצה, החלוץ והסקורר אריאל טרבלסי, הדרבי מול עירוני מקבל משמעות נפרדת, כשכן טרבלסי היה הכוכב הגדול של עירוני בשנתיים האחרונות. "אני לא אוהב את הקלישאות האלה של "לנקום". בסך הכל זה ספורט והסברתי גם לאריאל שצריך לדעת שאם אתה רוצה להתקדם למקום הכי גבוה שאפשר, אז שיגיע לדרבי וישחק את המשחק הרגיל שלו. אני כל הזמן מסביר לשחקנים שזה לא משנה מי מבקיע ומי מבשל", אומר רביבו.

הקהל האדום:

גם לגבי הקהל הנפלא של האדומים, יש לרביבו מה לומר ונשמע שהוא מאוד מתרגש ומופלא מהתופעה של קבוצות האוהדים של הליגות הנמוכות "האמת שהתופעה היא לא רק לליגה ב'. להפועל אשדוד יש קהל שהולך איתה לאורך כל הדרך ועשה נסיעה ארוכה עד למעלה אדומים שזה לא מובן מאליו. יש לי את הזכות לשחק בקבוצה הזאת עם קהל כזה, ומהרגע שבאתי אני חושב שיש פה דברים שכיף לראות. אם זה מהאפסנאי, הרופא ועד לפיני ועמוס שמחוייבים למועדון הזה, בנוסף, שמחתי לראות אוהדים שהגיעו שהכרתי אותם עוד מהפועל אשדוד המיתולוגית". על מאמנו החדש, פיני עייש: "בוודאי שההחלטה הייתה שלי פיני. הוא אמר לי את המטרות שלו ואמרתי לו את הדברים שלי, ואני שמח לשחק תחתיו. שמעתי והבנתי שהוא מאמן מצויין בליגות הנמוכות ואני חושב שהוא יכול לאמן בליגה גבוה יותר ".

ולסיום, שאלתי את רביבו מה הוא מאחל לעצמו בפן האישי ובפן המקצועי.
רביבו ענה: "בפן המקצועי קודם כל להצליח עם הקבוצה הזו לעלות ליגה, ובפן האישי המון בריאות ושנצליח".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*