״מהותרבות״ – ״מופעי פייסבוק לייב״ לכל המשפחה

״מהותרבות״ – ״מופעי פייסבוק לייב״ לכל המשפחה

הרשות העירונית מהות יוצאת בסדרת מופעי און-ליין לחודש אוגוסט כחלק מפעילות ״קיץ בטוח 2020״ שנותן מענה לזמן הפנוי בחופש. ״מהותרבות״ שלושה מופעים לקהלי יעד שונים מביאים שלושה אמנים המופע הראשון של רגב הוד, מהזמרים המצליחים והאהובים בישראל כבר למעלה מעשור. כבר מאחורינו והיום הגיע תורם של הילדים לשמוח, טלי ומורן, כוכבות הילדים האהובות מהצגת הילדים "יועצות מכוכב האגדות" נוחתות אצלכם בסלון להפתיע ולשמח עם שירים, ריקודים וים הפתעות. טלי ומורן יעלו לשידור ב-12.8, יום רביעי בשעה 18:00, ההתחברות הינה ללא תשלום ותשודר בדף הבית של מהות.

ב-19.8 בשעה 20:00 יעלה ויבוא הזמן והסטנדאפיסט שמעון רגב לחגיגת זמר וצחוקים אצלכם בסלון, שמעון רגב במופע סטנד אפ מוסיקלי, מתוך רפרטואר ישראלי עשיר ומיוחד המתובל בהומור. כל מה שצריך זה להכין כיבוד.

להזכירכם, שלושת המופעים הינם ללא תשלום וללא הרשמה מוקדמת, פשוט נכנסים לדף של מהות – הרשות העירונית ומתחברים למופע.

סימונה מורלי, מנכ״לית מהות: מגבלת ההתקהלות דרשה מאיתנו לחשוב מחוץ לקופסא, מבדיקות שעשינו גילינו שהחוסר המשמעותי הוא במופעי תרבות שמאוד חסרים לכלל הקהלים. בעקבות כך נולד פסטיבל האונליין ״מהותרבות״ כחלק מהמענים של ״קיץ בטוח 2020״ לסביבה בטוחה ומהנה. אנו בטוחים שתהנו ממופעים משובחים הפונים לפלחים שונים של אוכלוסיית העיר ונותנת מענה רחב. המופעים הינם ללא תשלום ונגישים לכולם בטלפון הנייד, במחשב ובטלויזיות בסלון, כל מה שנשאר לכם זה לדאוג לכיבוד וההנאה מובטחת.

צילומים באדיבות מהות

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*