היום זה קורה: אליפות ישראל במטקות

היום זה קורה: אליפות ישראל במטקות

לפני 5 שנים חלם אורן בן חמו, שחקן מטקות מושבע מאשדוד לערוך כאן, אצלנו באשדוד אליפות ארצית במטקות. בהתחלה איש לא ידע שענף המטקות משוחק באופן מקצועי. בן חמו שהיה משוגע לדבר החליט לפנות לרשות הספורט שתסייע לו.

ברשות הספורט הציעו את העזרה בתנאי שיתקיימו מספר תנאים. אורן וחבריו יצאו למשימה ותוך זמן קצר חזר בן חמו עם רשימת הדרישות ש״וי״ מסומן ליד כל אחת מהן.

זה היה לפני 5 שנים והיום, אחרי 4 אליפויות מוצלחות כל שחקן מטקות או מי שקשור לענף ומכבד את עצמו מכיר לטובה את התחרות באשדוד.

התחרות שהפכה לשם דבר בעולם המטקות מביאה את שחקני המטקות הבכירים במדינה מכל פינה בארץ, המתחם המפואר שמקימה רשות הספורט מצליח כל שנה להפתיע את המבקרים והמתחרים בתחרות.

רשות הספורט שמעודדת פעילות עחל חופי אשדוד מפיקה יחד עם ארגון שחקני המטקות האשדודים שדואגים בין היתר לגיוס חסויות ופרסים שלא מביישים תחרויות ארציות בענפים גדולים יותר.

התחרות מביאה חשיפה גדולה לענף בו לוקחים חלק פעיל גברים ונשים בטווח גילאים רחב.

החגיגה הצבעונית מתקיימת היום, בחוף הקשתות בחוף והכניסה ללא תשלום. מומלץ להגיע ולהנות מאירוע יוצא דופן בו גם הקהל נהנה מהפתעות ומפרסים.

האווירה יוצאת הדופן והחגיגה הצבעונית בעיניים משלימים את האווירה.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״אליפות המטקות שם את אשדוד במרכז המפה בענף המטקות, האירוע שהולך וצובר תאוצה הפך למסורת בת חמש שנים רצופות, מסורת שרק הולכת וגודלת בכמות המשתתפים ובכמות הצופים הלוקחים חלק באירוע. רשות הספורט מעודדת מגוון פעילויות המתקיימות לאורך חופיה של אשדוד, בתוך ומחוץ למים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*