תריסי גלילה: מה זה ולמי זה מתאים?

תריסי גלילה: מה זה ולמי זה מתאים?

למרות הדעה הרווחת, תריסי גלילה אינם התריסים החשמליים הרגילים שאנו מכירים מהבית, אלא זהו פתרון מתקדם ואיכותי לסגירת פתחים רחבים. התריסים מיועדים לחנויות בקניון, למפעלים, לרשתות שיווק, למוסכים ולסגירת חניות פרטיות. את התריס הנגלל מייצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים בשיטות מתקדמות ובמפעלי ייצור עתירי טכנולוגיה. ניתן לרכוש תריסים עם מנגנון פתיחה ידני או חשמלי, רוב התריסים הנמכרים כיום בארץ הנם חשמליים בגלל נוחות התפעול והעמידות הגבוהה. כדאי לדעת כי יש מגוון רחב של סוגי תריסים חשמליים נגללים לסגירת פתחים קטנים או גדולים, ניתן לרכוש לחנויות תריסים שקופים המיוצרים מפולי קרבונט עמיד וחזק, דרכם ניתן לראות את המוצרים שהחנות מציעה למכירה, וישנם תריסים מחוררים ותריסים בשלל גוונים לצרכי מיתוג ואסתטיקה.

פתרון מתקדם לסגירת פתחים גדולים

כאמור, תריסים נגללים מהווים פתרון איכותי ומתקדם לסגירת פתחים בכל גודל. ניתן למצוא אותם במקומות רבים כגון חנויות, מוסכים, מפעלים גדולים, רשתות שיווק, מרכזים מסחריים ובחניות. התריסים מספקים הגנה מפני פורצים וגנבים, מונעים מקרי ונדליזם בעסק, מגנים על רכוש ותכולה, ומתאימים גם לסגירת חניונים גדולים ולסגירה יעילה של חניות פרטיות בבתים פרטיים ובעבודה.

ניתן לייצר את התריסים מחומרי גלם שונים, יש להתאים את התריס לצרכי הלקוח על מנת לספק עבורו שקט נפשי ועבודה חלקה, נעימה ויעילה לפתיחה וסגירה של הפתח. לכן, חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ובעלת ניסיון עשיר בתכנון, ייצור והתקנת תריסי גלילה. יש לקחת מידות מדויקות של הפתח על מנת לייצר את התריס בהתאמה מושלמת לפתח. כמו כן, חשוב לדעת כי ניתן להוזיל עלויות באמצעות רכישת תריס נגלל עם מנגנון פתיחה ידני, אך מרבית התריסים מיוצרים עם מנגנון חשמלי לפתיחה מהירה ונוחה. החברה מתאימה את המנוע החשמלי בהתאם לגודל התריס ומשקלו, ועל פי אופן הפתיחה, בהתאם למגבלות המבנה והפתח.

פתרון אסתטי לסגירת פתחים

חברה מקצועית לתכנון, ייצור והתקנת תריסים חשמליים נגללים מציעה מגוון פתרונות ללקוחותיה וביכולתה לייצר תריסים אסתטיים בהתאמה למבנה ולצרכי המיתוג של העסק. ניתן לצבוע את התריסים בתנור בהתאם לגווני הלוגו של העסק, לחרוט את שם העסק על התריס או לייצר תריסים שקופים הנחשבים לפתרון אסתטי חדשני עבור חנויות בקניונים ובמרכזי קניות פתוחים.

מערכת פיקוד להפעלה מרחוק

פתיחה וסגירה של פתח גדול מחייבת פתרון איכותי ואפקטיבי, הן לצרכי מיגון העסק והגנה על רכוש ו/או חיי אדם, והן לצרכי תפעול נוח ויעיל. לכן, כדאי לרכוש תריסי גלילה עם מנגנון פתיחה חשמלי. ניתן לרכוש תריסים נגללים עם מערכת פיקוד להפעלה מרחוק, הפתיחה מתבצעת באמצעות שלט. כמו כן, ניתן להתקין מתג הפעלה לצד התריס לפתיחה מהירה של התריס מתוך המבנה. יש לציין כי ניתן לשדרג את התריס עם מנגנון עצירה אוטומטי כדי למנוע פגיעות גופניות ונזקי רכוש כאשר המערכת מזהה מעבר של עצם, ולמניעת נפילת התריס בזמן הפסקת חשמל.

רוצים לדעת עוד על תריסי גלילה ? כנסו לכאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*