תרגיל חירום המדמה נפילת טילים הסתיים בהצלחה

תרגיל חירום המדמה נפילת טילים הסתיים בהצלחה

היום (שלישי) התקיים תרגיל במרכז העיר אשדוד, שיתוף פעולה של כלל כוחות חירום וביטחון מרחב לכיש. התרגיל דימה אירוע לחימה של נפילת טילים במרכזי האוכלוסיה באשדוד, עם היקף גדול של חללים, שהגיעו לתחנת ריכוז החללים לצורכי זיהוי.

אבי דרעי מפקד זק״א לכיש, אמר: "במהלך התרגיל דימו: אזעקת צבע אדום שהרעישה את שמי אשדוד, פיצוצים חזקים כתוצאה מנפילות טילים המלווה בפיצוצים חזקים, תוצאה קשה מאוד, מספר גדול של חללים ונפגעים, מתנדבי זק״א קיבלו את כלל החללים בתחנת ריכוז חללים מיוחדת שהקימו בשיתוף פעולה עם כוחות המשטרה חיילי פיקוד העורף, המז״פ אנשי משרד הפנים והעירייה, כדי לזרז את הזיהוי ולהביא את החללים לקבורה, וגם סיוע למשפחות השכולות".

והוסיף: "לצערי מתנדבי זק״א למודי נסיון מאסונות קשים, כאן בתרגיל המתנדבים הגיעו לתת מהמקצועיות שלהם כדי למקצה ולהתמקצע בטיפול וניהול תחנת ריכוז החללים במקצועיות. לסיכום תודה לכם מתנדבים יקרים על נחישות והמסירות להצלחת התרגיל, מה שמנחה את מתנדבי זק״א והמשטרה תמיד: מה שעובד בשגרה יעבוד גם בחירום".

בתרגיל השתתפו כלל כוחות חירום וביטחון ממרחב דרום – נגב, משטרת ישראל, חיילי פיקוד העורף, אנשי המז״פ, משרד הפנים, ענף פס״ח ורח״ל, מפקד זק״א לכיש אבי דרעי,  מפקד זק״א באר שבע הרב משה דיקשטיין, מפקד זק״א מחוז דרום אשר לוי, מפקד זק״א קרית מלאכי ידידיה הלוי, מפקד זק״א קרית גת הרב משה זיידל, אביחי עמוסי מפקד זק״א שדרות, וכ 40 מתנדבי זק״א, ממרחב לכיש, אשדוד, אשקלון, דימונה, שדרות, קרית גת, קרית מלאכי, באר שבע ועוד.

שלמה נחום ראש ענף חללים פס״ח במשרד הפנים, אמר: "תפקיד מתנדבי זק״א באירוע אסון היא חשובה מאוד, לא מובן מאליו לראות עשרות מתנדבים מכל המרחב שהגיעו להשתתף בתרגיל, אתם עושים עבודת קודש במקצועיות ומסירות אדירה, השתתפותכם בתרגיל היתה חשובה מאוד הוכחתם את עצמכם, בתקווה שנמשיך לתרגל ולא להיפגש במקרי אסון חס ושלום".

צילום: דוברות זק״א

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*