תעלומת החלילים בבית ספר

תעלומת החלילים בבית ספר

רן כרמי, הבעלים של חנות המוסיקה ״כלי זמר״ הותיקה והמוכרת פנה למערכת האתר עם סיפור תמוה אודות רכישת חלילים בכפיה ע״י המורה למוסיקה בבית ספר צמח א׳, לפניכם הסיפור והתיעוד המתומלל והמתועד כפי שהגיע אלינו ע״י הבעלים עצמו. צפו ותשפטו:

ברצוני להביא לידיעתכם, תושבי ופרנסי העיר, את המתרחש בביה"ס לאומנויות צמח באשדוד. הורי תלמידים שרכשו אצלנו חליליות נדרשו להחזירם ולרכוש חליליות מדגם הנמכר בחנות אחרת בעיר. כאן המקום לציין שבשנים האחרונות אני נאבק בתופעה הפסולה, הפוגעת בחופש העיסוק ומפלה לרעה את בית העסק אותו אני מנהל והמוכר לכולכם.

שאר בתי הספר הפנימו את הכשל והקפידו לציין (בחוזר להורים) שניתן לרכוש כל חלילית ובתנאי שתענה על ה"אצבוע" המבוקש. ולמי שאינו בקי בחומר, יש שתי שיטות של איצבוע (מיקום הנקבים) בחליליות: "בארוק" ו"גרמני".  החליליות שאנו משווקים הן מתוצרת חברת ימאהה הידועה ובעלת המוניטין. אנו מספקים את החליליות למוסדות רבים ולרשתות כגון "תוכנית קרב" שמצאה אותן ראויות בהחלט.

בנוסף לאפליה, הרי שיש כאן הכבדה מיותרת על ההורים, שממילא כורעים תחת תשלומי החובה והרשות. חלילית ימאהה נמכרת אצלנו ב 25 ש"ח בלבד. הורים שהתארגנו ברכישה משותפת שילמו עבורה 20 ש"ח בלבד.

החלילית "המתחרה" עולה כמעט כפליים. האבסורד ההגיע עד לכדי כך שהורים נדרשו להחזיר חליליות ואף לרכוש נוספות, לאחר שבקשו למחזר חליליות מילדיהם הבוגרים.

הסיפור כולו מדיף ריח רע מאוד ובקרוב אחשוף פרטים מהם משתמע חשד למניעים פסולים, הגובלים בפלילים. בסופו של דבר, מדובר בצינור פלסטיק מחורר, הנאסף, במהרה, לשאר החפצים שאנו מאפסנים במגירה נידחת.

אני קורא לכם, ההורים, לא להשלים עם התופעה הפסולה ולעמוד על זכותכם המלאה לרכוש אצלנו חליליות. ובאותה נשימה, מביע פליאה על ועד ההורים הבית ספרי שנאלם דום.

צילום: מתוך דף הפייסבוק

 

רון-פון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: הכה את המומחה – קרב החליליות של רן כרמי

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*