תנו לנשום אויר נקי

תנו לנשום אויר נקי

בשבוע האחרון התקיים כנס עמיתים עירוני, בבית הספר חופית. הכנס בנושא "מפזרים את מסך העשן", יועד לשכבות ו' והשתתפו בו 17 בתי ספר יסודיים בעיר.

"מפזרים את מסך העשן" היא תכנית ארצית  שמטרתה קידום בריאותם הגופנית והנפשית של התלמידים, תוך התמקדות בפיתוח המשאבים האנושיים הגלומים בכל אדם לכיוון של הכוונה עצמית ויצירה. בתכנית מעמיקים את הידע ומגבירים את המודעות לנזקי העישון ולסכנות הכרוכות בעישון טבק לסוגיו השונים וכן מפתחים את היכולת להפעיל שיקול דעת ולעשות בחירות ערכיות, המקדמות בריאות פיזית ונפשית לקראת אורח חיים בריא.

בכנס העמיתים חזו המשתתפים במופע תיאטרון, שהכינו עמיתי בית ספר חופית ולאחריו התפתח שיח בנושא. התלמידים שלקחו חלק בכנס השתתפו בנוסף בסדנת יצירה, במסגרתה הופרחו לשמיים עפיפונים עליהם רשמו "תנו לנשום אוויר נקי". את הכנס קידמו הגב' בריג'יט דוקהן, מנהלת  תחום חינוך, מניעה והסברה ברשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדוד והגב' ירדנה להב, מדריכת  שפ"י מחוזית של משרד החינוך.

את הכנס כיבדו בנוכחותם הגב' סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות העירונית, אשר בירכה את המשתתפים על המיזם החינוכי והמקצועי "כנס העמיתים הוא דוגמה מצוינת לפעילות מניעה מוצלחת, אתם העמיתים, שעובדים ופועלים כל השנה, בנושא מניעת עישון ומעבירים את המידע לחבריכם –  מנהיגים צעירים, ולכם היכולת להשפיע וליצור לכולנו עתיד טוב יותר". וביקשה מהילדים לשמור על עצמם בחופש הגדול. בנוסף, נכחו קרן רוט, מדריכה ארצית של שפ"י במשרד החינוך, רונית יצקר, מפקחת מחוזית, יועצות בתי הספר בעיר וצוות ההנהגה ההורית של בית הספר חופית. תודה לגב' קרן לוין גפן, מנהלת חופית, הגב' אורית אסולין, יועצת בית הספר ולרכזת לחינוך סביבתי, הגב' קרן גיגי, על האירוח והובלת הכנס בצורה מקצועית, משמעותית ומיוחדת.

באיחולי קיץ בטוח לילדי בית הספר ולילדי עירנו אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*