תמי אברהמי מפלילה בפייסבוק

תמי אברהמי מפלילה בפייסבוק

תמי אברהמי, ראש מנהלת רובע הסיטי לשעבר היא הסיוט הפייסבוקי החדש של אחד מבכירי העירייה, סטטוס שפרסמה כי היא עדה פיזית לבגידות חוזרות ונשנות של הבכיר באשתו מצליח להרעיד את הרשת, לאו דווקא בגלל המקרה הספציפי אלא בגלל התקדים. תמי יושבת על המשבצת של המפוטרת, כזו שרוצה לעשות סדר פתאום ואפילו לרוץ לראשות העיר, מלבד ההכרזה הכי מוקדמת ששמענו אי פעם אין ספק ישנם לא מעט טונים של מרירות ורצון לנקום. מעיריית אשדוד טוענים כי תמי לא עשתה עבודתה נאמנה ותמי טוען כי מדובר בהתנקלות אישית. מכאן, הכל נתון לרשות הקורא את כתבותיה והסטטוסים אותם היא מפרסמת בדף הפייסבוק שפתחה העומד נכון לכתיבת שורות אלו על 110 לייקים.

תמי אמנם לא ירתה בנשק העומד לרשותה אלא רק טענה, מה שמעמיד בסימן שאלה את כל הבכירים בסימן שאלה ולא הייתי רוצה זבוב על קירות הבתים של הככירים עימה באה תמי במגע במסגרת העבודה, בסטטוס (די בוטה) אחד שמה תמי סימן שאלה על עתידם של כמה משפחות שסביר להניח שחלקם לפחות לא קשור לנושא ובטח לא לפרשייה, זהו סטטוס שככל הנראה רק הנאשם לכאורה מבין ועל הדרך עוד כמה נכנסים לחדר החקירות.

כמו בתגובות גם אנחנו שואלים את השאלה המתבקשת, אם את רוצה להזיק למישהו לכי תתלונני עליו במשטרה, לי אין מושג איך עדיין לא הורד ולמה היא לא זומנה לחקירה, זהו מעשה בלתי אחראי ואייטמים כאלה לא בעיה לייצר על כל אחד. הפייסבוק מביא עלינו עולם חדש, יש שיגידו טוב ויש שיגידו רע, חייבים להבין שמדובר בכלי עם המון כח שיכול לחרוץ גורלות של משפחות, כאלה גם חפות מפשע לגמרי, ומה אז?

מצ״ב הסטטוס אותו פרסמה תמי אהרהמי בדף הפייסבוק:

10599341_551407238338718_5750591316395984780_n

להגיד לכם שלא הופתעתי? הופתעתי מאוד.

על אף שידעתי לאורך כל הדרך, שהאיש לא ישר, לא הגון ולא ראוי.
לא ראוי לשום טיפת כבוד שקיבל ממני ובטח לא לתפקידו.
זאת העדות הכי טובה שיש לאדם פחדן ושקרן, שלא היסס לסלף מידע בענייני ובעניינם של אחרים, שמעולם לא דאג לאינטרסים של הציבור, שרואה בעיריית אשדוד מקור להכנסת כסף לעצמו ומקור לבגידות שלו באשתו ותו לא. שום שליחות ציבורית.
ככל הנראה, זה המקום היחידי שהוא מרגיש בו ״גבר״, אך כולנו יודעים מה דינו של בוגד.
אלמלא ראיתי במו עיניי-דיינו….
אלמלא פער הגילאים- דיינו….
אלמלא היה נשוי-דיינו….
אלמלא האיסור המשפטי- דיינו…..
אלמלא…. טוב הבנתם את הנקודה. והיא מחפירה ביותר ובכל קנה מידה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*