תם ונשלם: מ.ס אשדוד הפסידה 2-1 לבני יהודה במחזור סיום העונה

תם ונשלם: מ.ס אשדוד הפסידה 2-1 לבני יהודה במחזור סיום העונה

בשעה טובה מועדון ספורט אשדוד סיימה את עונת המשחקים 2016\2017. אמש(שבת) התארחו האדומים-צהובים של רן בן שמעון במשחק החוץ ב"מושבה" מול בני יהודה ולאחר שער שיויון של דין דוד, הקבוצה לא הצליחה לבצע מהפך והפסידה 2-1, מה שסיים את העונה עם עוד טעם חמוץ.

אמנם רוב העיינים במשחקי אמש הלכו לכיוון קרבות התחתית בין אשקלון, כפר סבא והפועל תל אביב, שבסיומם השכנה מאשקלון הייתה זאת שנשארה בליגה ושלחה את האדומים מהעיר ללא הפסקה אל ליגת המשנה, אבל תאמינו או לא, היו גם אוהדים שהגיעו למשחק בין הזהובים משכונת התקווה לאשדוד, והם ראו 18 דקות מהפתיחה את המגן הימני של המארחים, מאור קנדיל מעלה את בני יהודה ליתרון של 1-0  לאחר שהשתלט על כדור חוזר שנהדף ע"י הגנת אשדוד.

שער השיויון של הקבוצה מעיר הנמל הגיע עשר דקות לתום המחצית הראשונה, כשהחלוץ הצעיר והמוכשר דין דוד קיבל כדור עומק והכניס את זובאס השוער של בני יהודה.

המחצית השנייה והאחרונה של העונה בליגה עבור הקבוצות, לא הניבה יותר מדי ארועים, אך בדקה ה71 סתיו פיניש, עשה "פיניש" נחמד עבור קבוצתו לעונה, כשבעט מחוץ לרחבה והכניע את שוער המשנה של אשדוד רועי משפתי. בסיום 2-1 לבני יהודה.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, אדיר טובול (סטניסלב גולדנברג, 72), טום בן זקן (חן עזריאל, 77), ניר ברדע, מיקי סירושטיין, דן ביטון, משה אוחיון, עידו דוידוב, אור אינברום, דולי מנגה ודין דוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*