תלמידי מקיף ה' מארגנים ערב התרמה ליורי מיכאלי

תלמידי מקיף ה' מארגנים ערב התרמה ליורי מיכאלי

הכליה המושתלת של יורי קרסה אחרי 23 שנה. זקוק להשתלה חדשה. יורי מיכאלי, בן 49, אב לשלושה ילדים מאשדוד זקוק להשתלת כליה לאחר שהכליה שהושתלה בגופו לפני 23 שנה, קרסה. בזכות ההשתלה הראשונה בגיל 27 הוא הצליח להתחתן, ללמוד אדריכלות ולהקים משפחה.

בגיל 16 בבדיקות לקראת הגיוס התברר כי יש לו בעיה בכליות ולכן לא גויס, אבל יורי לא ויתר והתנדב לשירות צבאי. בגיל 22 מחלת הכליות החמירה והוא החל לעבור דיאליזה עד גיל 27 אז נזקק להשתלה. לפני כשנה הכליה שהושתלה בגופו קרסה והוא חזר לטיפולי דיאליזה 3 פעמים בשבוע. עקב מצבו הרפואי נאלץ להפסיק לעבוד. כיוון שעבר כבר השתלה אחת, אף חברת ביטוח פרטית לא הסכימה לבטח אותו ולכן הוא זקוק כעת ל-600 אלף ₪ לביצוע השתלה בחו"ל.

תלמידי שכבת י"ב במקיף ה' החליטו להירתם לטובתו של יורי לאחר ששמעו על כך מרכז השכבה, פיני אלישע, גיסו של יורי. מקיף ה' ועמותת "חברים לרפואה" נתנו החסות לאירוע ההתרמה הכפול שיתקיים ב-20.1. לאירוע קדמה התרמה של כ-10,000 ₪ בחדר המורים.

כל האומנים כולל אנשי ההפקה והסאונד, שישתתפו באירוע החליטו להופיע בהתנדבות ביניהם ג'רום אורש שינחה את הערב כשחברי תיאטרון ברמוזה ידאגו לקבלת פנים ייחודית ומאיר חרמון יבצע מופע סטנד אפ ושירה. בנוסף יתארחו סיון גור מכוכב נולד, ליאנה אודיקדזה תלמידת המקיף וארטיום ליאסקובסקי אלופי העולם הטריים בריקודים סלוניים, האחיות גבי ויאנה סנדר כנריות הלומדות במקיף, חבורת הזמר של המקיף ובתו של פיני רכז השכבה.

פיני אלישע רכז השכבה מציין כי באותו ערב יתקיימו שני אירועי התרמה: הראשון ב-18:00 אותו מארגנים תלמידי שכבת י"ב למען יורי ובשעה 21:00 יתקיים האירוע השני אותו מארגנים המשפחה והחברים של יורי שכל אחד מהם תורם 100 ₪. אלישע: "לצד התרומה המטרה היא שהמשפחה והחברים יגייסו מעגל שני של תורמים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*