תכינו מזומנים… העסקים באשדוד לא יקבלו כרטיס אשראי ב-10 בינואר

תכינו מזומנים… העסקים באשדוד לא יקבלו כרטיס אשראי ב-10 בינואר

תושבי אשדוד יצטרכו להשאיר את כרטיסי האשראי בבית, לפחות ליום אחד. ארגון העסקים שמוקם בימים אלה באשדוד לוקח את המאבק בחברות האשראי ויוצא בקמפיין ״יום ללא אשראי״, שיתקיים ב-10 בינואר 2018. מטרת היום ללא אשראי הוא בעיקר להעלאת המודעות והעלאת עמלות הסליקה לסדר היום ולשיח הציבורי.

מובילי המאבק מגייסים בימים אלו יותר ויותר עסקים מקומיים שיקחו חלק ביום ויתרמו למאמץ הכולל.

הארגון שנפגש במהלך החג עם שר הכלכלה אלי כהן והעלו את הבעיות הנקודתיות של העסקים הקטנים, גובה העמלות, הכחשות העסקאות והניחו על השולחן הצעות מהן ניתן יהיה להוזיל את ההוצאות החודשיות של העסקים הקטנים והבינוניים שמצבם הולך ומחמיר וכמות העסקים שנסגרת מידי שנה רק הולכת וגודלת.

 צמיגים
כרזת מחאה של הארגון

בנוסף לשר הכלכלה קידם הארגון הצעת חוק בסיועו של חבר הכנסת מיקי לוי שהגיעה עד ההצבעה בכנסת, ההצעה אומרת משהו פשוט ביותר קביעת אחוז דומה לכל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים ל1% בלבד. כך שתופעת האחוים המטורפים אותם גובות חברות האשראי תיפסק ותיישר קו עם כל העסקים. הצעה זו כאמור נפלה כי הקואליציה לא ראתה לנכון לבצע מהלך שיכול לחסוך אלפי ש״ח לכל בית עסק.

אושרי ניזרי ודוד קקון עומדים בחזית המאבק אליהם חברו עורכי הדין דניאל חוטובלי ורפי דיין המלווים משפטית את כל פעילות הארגון. התגובות בינתיים אוהדות והארגון רושם לא מעט הישגים כגון חתימה עם חברת אשראי גדולה שמעניקה עמלת מינימום שמגיעה ל-0.85%, עמלה שהיתה שמורה לטייקונים ורשתות גדולות, בנוסף חתם הארגון עם חברת ״וריפון״ והצליחה להוזיל את מכשירי סליקת הכרטיסים בכ-40%.

בארגון לא מתכוונים להפסיק רק בחברות האשראי ומתכננים לא מעט הטבות במסגרת חיי הפנאי והמשפחה, השתלמויות מקצועיות והכל תוך כדי שמירה על האינטרס הישיר של בעלי העסקים.

אז תזכרו, 10 בינואר מתחילים את הבוקר בכספומט

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*