תישאלו את נילי… מהמרכז הישראלי לריהוט

תישאלו את נילי… מהמרכז הישראלי לריהוט

מנכ"לית המרכז הישראלי לריהוט באשדוד, הגב' נילי בוסאני, מזמינה את הציבור להתחדש ברהיטים לכבוד השנה האזרחית החדשה ומעניקה טיפים להתנהלות נכונה שתקל על הציבור בעת הקניה. פתוח במוצ"ש!

רומנטי? שובב? דרמטי אולי קלאסי? מחפשים לעצב מחדש את הבית או המשרד? משדרגים את הסלון ולא יודעים מאיפה להתחיל? מעוניינים בפתרונות לניצול מקסימלי במשכנכם? המרכז הישראלי לריהוט הוא המקום הנכון עבורכם!

קניון הרהיטים הגדול במדינה, מזמין אתכם לתערוכה שלא נגמרת, כל יום, לאורך כל השנה. בואו להתרשם מקולקציית 2016 בעשרות חנויות של המותגים המובילים ביותר בענף הריהוט: חדרי שינה, מערכות ישיבה לסלון, חדרי ארונות, שולחנות אוכל ואירוח, חדרי ילדים ונוער ועוד, פתרונות מעוצבים לריהוט הבית ועוד, תוך הקפדה על איכויות המוצרים ותקני הבטיחות.

החלטתם לקנות? תתחדשו! מנכ"לית המרכז הישראלי לריהוט, הגב' נילי בוסאני: "לפני הגעתכם למתחם החליטו באיזה חומר תרצו את המוצר: עור, בד, דמוי בד ואיפה יעמוד המוצר: מתחת לחלון, צמוד לדלת, צד שמאל או ימין וכמובן הגיעו עם מידות מקסימום, רצוי אפילו עם תמונה. ובאשר לתשלום, אל תהיו פזיזים! אל תשלמו במזומן מראש על כל הקניה. שלמו 10% מערך הקניה במזומן ואת השאר השלימו עד יום לפני האספקה. מומלץ לשלם בכרטיס אשראי בתשלומים ולא בקרדיט ועל ההובלה וההרכבה – שלמו בבית".

המרכז הישראלי לריהוט ברחוב הבושם 7, פתוח בימים א'-ה' בין השעות 9:30-21:00, בשישי 9:30-14:00 ובמוצ"ש בין השעות 18:00-22:30.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*