תיקו ביתי מאכזב לעירוני, ניצחון חוץ מרשים לאדומים: זה היה המחזור שהיה

תיקו ביתי מאכזב לעירוני, ניצחון חוץ מרשים לאדומים: זה היה המחזור שהיה

שתי קבוצות האוהדים של אשדוד בליגה ב', החלו ביום שישי האחרון את משחקיהם בליגה וציפו לפתוח עם שלוש נקודות ראשונות, אך רק האדומים של פיני עייש עמדו במשימה, כשגברו 2-1 במשחק חוץ לא פשוט בכלל בירוחם על הקבוצה המקומית. מנגד, הצהובים של מרציאנו איבדו יתרון של 2-0 במחצית השנייה וספגו שער שיוויון בדקה ה95.

נתחיל עם הצד האדום של העיר:

לאחר ההדחה המפתיעה מהגביע לפני שבועיים במשחק הבית מול שדרות, התארחה במחזור הפתיחה הקבוצה באדום אצל עוד עולה חדשה, הפועל ירוחם, שלא הפסידה בבית כל העונה שעברה. האדומים סגרו את המשחק כבר במחצית הראשונה, משערים של אריאל טרבלסי ונועם תרועה. המקומיים הצליחו רק לצמק, ובסיום 2-1 מוצלח לעייש ושחקניו, וכמו כן לאוהדים שעשו את הדרך הרחוקה.

מהצד השמח אל הצד המאוכזב של השבת.

עירוני אשדוד אירחה ב"סינטתיקו" את בני יצ'לאל שמוגדרת כאחת הקבוצות החלשות העונה בליגה ב' דרום ב'. עירוני הרשימה בשני משחקי הגביע אותן ניצחה, והייתה אמורה לעבור די בקלות את המשוכה מרחובות.

אחרי 45 דקות עקרות מגול וממצבי הבקעה, עירוני עלו ליתרון של 2-0 במחצית השנייה משערים של יוסי פליקר ולירן קצב, שחקני הרכש. דווקא לאחר דקות נהדרות של הצהובים, שרון מרציאנו החליט לבצע חילופים הגנתיים כשהוציא את דגו וערן מלכין, ונענה בכך בשני שערים של האדומים מיצ'לאל, כששער השיויון הובקע בשניות הסיום של המשחק, לאחר טעות במרכז ההגנה של עירוני.

צילום: דף פייסבוק רשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*