תיקון מיכלי הדחה בשירותים בשיטות חדשות!

תיקון מיכלי הדחה בשירותים בשיטות חדשות!

בלי לשבור קירות (או תכנית חיסכון)- עכשיו בחברת תכלת המים.

תקלה במיכל ההדחה בחדר השירותים היא ללא ספק אחת התקלות המטרידות ביותר בבית, שמצריכה על פי רוב פתרון מיידי, מהיר ומקצועי. גילוי נזילת מים על רצפת החדר, רטיבות בקירות או הדחת מים לא יעילה באסלה, יכולים להלחיץ כל אחד מאיתנו ולגרום לנו לבצע טיפול חפוז ולא אחראי במקור הבעיה.

תיקון מיכלי הדחה במהירות על ידי איש מקצוע מוסמך

איך לפעול נכון כשצריך תיקון מיכל הדחה ? ראשית, חשוב מאוד לא להתפשר, ולהזמין רק איש מקצוע מיומן ומומחה שיאבחן את הבעיה ויפתור אותה במהירות ובאחריות. לחברת תכלת המים המתמחה בשיווק, התקנה ותיקון מיכלי הדחה מתוצרת מיטב החברות בארץ ובעולם, מלאי גדול של אביזרים וחלקי חילוף מקוריים לדגמים ולמותגים המובילים. בעזרת צוות מומחים היא מספקת פתרונות חדשניים, מקצועיים ויעילים לכל  סוגי הבעיות במיכלי ההדחה.

תיקון מיכלי הדחה סמויים- רק בשיטות חדשניות ומתקדמות

עולם הכלים הסניטריים בכלל ומיכלי ההדחה והאסלות בפרט עבר בשנים האחרונות התפתחות טכנולוגית שלוותה בפיתוח מוצרים איכותיים, עמידים וחזקים, כך שניתן ליהנות מאסלות ומיכלי הדחה חדשניים ומודרניים לאורך שנים ללא תקלות. יחד עם פיתוח מיכלי ההדחה הסמויים (המותקנים מאחורי הקיר) פותחו גם אמצעים, אביזרים וכלי עבודה ייחודיים לתיקון ותחזוקה של המנגנונים ומיכל ההדחה, כך שבעת תקלה יכול בעל מקצוע מוסמך לבצע תיקון והחלפת חלקים דרך מכסה הלחצן המותקן על הקיר, זאת מבלי להשבית את המקלחת לכמה ימים, ומבלי לשבור את הקרמיקה או לפתוח את הקיר.

תיקון מיכלי הדחה מכל הסוגים בפריסה ארצית-שירות מקצועי ואמין

כמו בכל מוצר שאנו רוכשים, השירות הוא מעל לכל! פנו רק לחברה וותיקה ומוכרת שחרטה על דגלה מתן שירות אמין ומקצועי, ומעניקה אחריות לכל תיקון מיכלי הדחה המבוצע על ידה. חברת תכלת המים הוותיקה (טלפון 03-6033769) מספקת פתרונות מקצועיים ויצירתיים לכל בעיה שמתגלה במיכלי ההדחה. בזכות אלפי לקוחות מרוצים, צוות מומחים המגיע  לכל חלקי הארץ ומחירים הוגנים וסבירים אתם יכולים להיות בטוחים שפניתם למקום הנכון!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*