תחרות ילדים מציירים בטיחות

תחרות ילדים מציירים בטיחות

חברת נמל אשדוד בחרה את הזוכים בתחרות ילדים מציירים בטיחות לשנת 2014.

החברה ערכה במהלך דצמבר 2014, בפעם השביעית ברציפות, הפנינג ותחרות ציורים נושאת פרסים לילדי העובדים

במקום הראשון זכה יובל פייגל; במקום השני זכו הבנות למשפחת חנונה: אליה, אלמוג, אגם ואופק, ובמקום השלישי זכתה רעות דודיק

חברת נמל אשדוד בחרה את הזוכים במסגרת תחרות ילדים מציירים בטיחות. במהלך דצמבר 2014, ערכה החברה הפנינג ותחרות ציורים נושאת פרסים לילדי עובדי החברה. מטרת האירוע, שמתקיים זו השנה השביעית ברציפות, היא הטמעת ערכי זהירות ובטיחות בחיי היום-יום בקרב ילדי בתי-הספר היסודיים ועידוד הילדים להשקיע חשיבה יצירתית בנושאי בטיחות. ליוזמה לאירוע שותפים יחידת הבטיחות וחטיבת תקשורת תאגידית.

באירוע, שהתקיים במרכז אשכול פיס באשדוד, השתתפו למעלה מ-200 ילדים והוריהם. במסגרת האירוע הוזמנו ילדי כיתות ב'-ו' לצייר ציור בנושא בטיחות. הנושא השנה היה "למה כובע?". האירוע כלל מופע מטעם תיאטרון "מפגשים" העושה שימוש בשפת התיאטרון להעצמת צעירים ובני נוער, ועוסק בבטיחות הגוף והנפש של הילדים שלנו, בסיטואציות חברתיות יום-יומיות, אם בבית הספר ואם בבית ואם במפגש עם המדיה (בטיחות באינטרנט וכו').

כמו כן באירוע זה כיבדו אותנו בנוכחותם אומנים/ציירים מאגודת אומני אשדוד: ראובן כהן, תמר גרינפלד ומרי פאר, שתרמו מניסיונם ועברו בין הילדים, כוונו והנחו וללא ספק תרמו לילדים רבות במישור המקצועי של הציור ומיקדו את הילדים להביא לידי ביטוי את רעיונותיהם המקוריים והמעניינים מעל דפי הציור.

חברי וועדת השופטים מטעם החברה בחנה את הציורים, ומתוכם נבחרו 3 מקומות ראשונים וכן כ-30 ציורים נבחרים נוספים. ציורים אלה הודפסו על בד קנבס והוגשו לילדים הנבחרים במסגרת טקס חלוקת פרסים, שכלל סיור במרכז המבקרים של הנמל.

הזוכים בשלושת המקומות הראשונים זכו גם בשוברים לרכישת ספרים ברשת סטימצקי: הציור שהגיע למקום הראשון זיכה את יוצרו, יובל פייגל בתלוש של 500 ₪; הזוכה במקום השני, משפחת חנונה, זכתה בשובר ע"ס 300 ₪ ולזוכה במקום השלישי, רעות דודיק, הוענק שובר בגובה 200 ₪.

dessin2

dessin3

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*