תחרות הנואם הצעיר במקיף ו׳

תחרות הנואם הצעיר במקיף ו׳

השבוע התקיימה במקיף ו' אשר בניהולה של ד"ר רונית טאוב, תחרות הנואם הצעיר בחסות ארגון רוטרי אשדוד. המשתתפים עלו מהחטיבה העליונה של המקיף, ואת נאומיהם כתבו וערכו בסיוע צוותי החינוך. כל נאום היה צריך לעמוד בזמנים של 4 דקות מקסימום, וניתנו נושאים מוגדרים מראש לתלמידים, מתוכם אלה בחרו במה להתעמק ולעסוק על פי זיקתם לתחום.

הושם דגש על קוהרנטיות, עמידה בפני קהל ושאר מיומנויות דיבור בציבור. פאנל השופטים המכובד כלל את נשיאת רוטרי אשדוד, הגב' אמה ברזילאי, ונציגי הצוות החינוכי- ד"ר טאוב, הרכזת החברתית רונית מויאל, רכזת השכבה ריקי משה ויועצת בית הספר ירדנה להב.

את המעמד הנחתה המורה איילת קדוש אשר גם תרמה וסייעה יחד עם אנשי חינוך נוספים בהכנת התלמידים לקראת המאורע. נשיאת רוטרי אשדוד אמה ברזילאי ציינה- "תחרות הנואם הצעיר החלה באשדוד לזיכרו של הנואם דורון דנקנר ז"ל, הפכה למסורת ברוב סניפי רוטרי בישראל, ובשמה ממשיך רוטרי להצמיח דורות חדשים של מנהיגים צעירים.

האווירה במקיף ו היתה משפחתית, נעימה ורצינית. כמורה בעברי, התמוגגתי מרצינותם של הנואמים ורמת הקשב והכבוד שרכשו להם עמיתיהם התלמידים בקהל. היה לי גם העונג לראות עד כמה פעיל ומעורב היה הצוות החינוכי בפרטי התחרות, ורצונה של המנהלת להעמיק ברזי התכנית ודרישותיה זוכה מצידנו להערכה רבה."

ד"ר טאוב הוסיפה "כל פרוייקט חינוכי העוסק בהצמחה של מנהיגות צעירה ראויה, חשוב שיהפוך בבית הספר למסורת. ארגון רוטרי פתח לנו צוהר נוסף לעוד מקפצת העצמה אישית של התלמידים, ומאפשר בכך למגוון אנשי חינוך בבית הספר לקחת חלק בעשייה פדגוגית עם הנוער, וחיזוק הקשר בין כלל הצוות והתלמידים.

כשישבתי בפאנל השופטים, התבוננתי בקהל התלמידים הקשוב והמפרגן שלנו והאזנתי לנאומים – התמלא ליבי בגאווה על המובילים של מחר. אני מודה לכל הצוות החינוכי העמל והרציני של המקיף שלנו שעובד עם כל הלב והנשמה ולארגון רוטרי ונשיאתו באשדוד שתרמו מעצמם ומזמנם לעוד מפעל חינוכי מקסים!"

בתחרות זכתה התלמידה שיר אמש תלמידת כיתה יב, אשר זכתה לניקוד הגבוה ביותר וריתקה כמו יתר עמיתיה למעמד את כלל הנוכחים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*