תושבי רובע טו׳ מתכוונים להפגין בישיבת המועצה

תושבי רובע טו׳ מתכוונים להפגין בישיבת המועצה

הסכם הגג עתיד לעבור היום במועצת העיר, הישיבה החודשית המתקיימת בכל יום רביעי, הראשון לכל חודש תתקיים הערב בשעה 18:00 כמו בכל חודש. מה שלא דומה לכל חודש הוא הנושא החם שלא לומר לוהט שעל הפרק. אישור מועצת העיר להסכם הגג. לא שצפויות הפתעות ולקואליציה בוודאי יהיה רוב, אך היום תיבחן מחאת התושבים.

תושבי רובע טו׳ שעסוקים ימים כלילות בניסיונות למנוע את מה שהם מכנים ״הגזירה״ שנחתה עליהם באמצע החיים ובלב הרובע, מתחם מגורים הכולל כ-750 יחידות דיור מזרחית לבית ספר ״אופק״. המאבק של התושבים כולל היבטים משפטיים בעיקר אך הערב הם עתידים להגיע לבושים חולצות שחורות לאולם המועצה כדי להביע את מחאתם ואת מורת רוחם.

אם נסתכל למציאות בעיניים הסיכויים שמישהו מחברי מועצת העיר ישנה את דעתו בעקבות ההמון שיגיע, אם יגיע או כשיגיע הם קלושים, אך אולי לשם שינוי יתנהל מאבק סוף סוף בעיר בו הציבור לוקח חלק פעיל ויודע לתת ״פייט״ דמוקרטי מחאתי. האדישות היא האוייב הגדול בגדול של המציאות היום, גם להפסיד זה בסדר רק לא לשבת בבית, מול המזגן ולמלמל ״מושחתים נמאסתם״.

זהו יום היסטורי עבור העיר אשדוד שבעוד 7 שנים, עפ״י התחזית תשנה את פניה, יהיו לא מעט אנשים שיגשימו חלום ויזכו לבית ויהיו שיאבדו את מה שהם מגדירים ״בית״ או ״איכות חיים״.

בעוד 3 חודשים ייפתח בית החולים ובעוד פחות משנה יושלם פרוייקט התחבורה Reway שגם הוא היה שנוי במחלוקת, אחרי שני המגה שינויים כבר נראה אשדוד אחרת מזו שהכרנו, לשפוט לטוב או לרע נדע רק שנגיע לנקודת הסיום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*