תוכן שיווקי: בואו לגלות את סודות הכתיבה השיווקית

תוכן שיווקי: בואו לגלות את סודות הכתיבה השיווקית

תוכן שיווקי היא הבסיס של השיווק ברשת האינטרנט. אל תזלזלו בכתיבת התוכן, זהו כרטיס הביקור של העסק וגם שלכם. תוכן רהוט וברור הכתוב היטב ימתג אתכם ואילו תוכן רשלני עלול להבריח לקוחות פוטנציאליים. כתיבה שיווקית היא אומנות ,טעויות בכתיבה עלולים להחטיא את המטרה, להבריח את הלקוחות הפוטנציאלים במקום למשוך לקוחות חדשים.

שבעה כללים לכתיבת תוכן שיווקי מניע לפעולה

חובה לכתוב תוכן מעניין. תוכן מעניין יסקרן את הגולשים, ישאיר אותם באתר שלכם ויהפוך אותם ממבקרים ללקוחות. אל תהססו לתת לגולש מידע רב, לא הוא ולא המתחרים שלכם יעשו שימוש במידע שתפרסמו באתר. ככל שהכתבה תהיה אינפורמטיבית יותר ותמסור יותר מידע עדכני ושימושי, כך תצליחו לשכנע את המבקר האקראי שאתם טובים ומומחים בתחום שלכם.

הכותרות חייבות להיות מסקרנות ומעוררות עניין. את הכותרות של המאמר אפשר לדמות לסלקטור העומד בפתח המועדון ומחליט מי ייכנס ומי יישאר בחוץ. כותרת טובה תסקרן את הגולש ותגרום לו להמשיך לקרוא את המאמר, כותרת גרועה תרחיק אותו מהאתר בתוך כמה שניות. השתדלו לכתוב כותרות ותתי כותרות מאתגרות ומפתות.

אל תכתבו למנועי החיפוש, כתבו לגולש. אם התוכן יעניין את הגולש, הוא יעניין גם את מנועי החיפוש. הימנעו מחזרה רבה על צפיפות מילת המפתח. נכון, חשוב לשלב את מילות המפתח במאמר, אך יש לעשות זאת באופן טבעי ולא לשתול אותם בתוך המאמר ללא קשר משמעותי.

ואגב, למי שלא יודע, מילת המפתח היא המילה שאותה יקיש הגולש במנועי החיפוש כאשר הוא יחפש את המוצר שלכם.

אתם לא כותבים את הוויקיפדיה ולא הקמתם אתר כדי למסור מידע על המוצר, המטרה היא למכור את המוצר. אתם חייבים לכתוב כתיבה המניעה לפעולה. בחרו את הפעולה שאתם רוצים שהגולש יבצע, השארת פרטים, הרשמה לקורסים או רכישת מוצר, שכנעו אותו שאתם הכי טובים בתחום והניעו אותו לבצע את הפעולה שבחרתם.

הימנעו מטעויות כתיב ופיסוק. מאמר הנכתב בשגיאות כתיב, שגיאות סגנון או פיסוק יפגע בתדמית שלכם. זה לא אומר שאם אתם כותבים בעברית משובשת, אתם לא טובים בתחום שלכם, אך אף אחד לא אוהב לעשות עסקים עם בעלי עסקם המשדרים תדמית גרועה.

גם אם התוכן יהיה מעניין ועדכני, אך המאמר ייראה כמו טקסט מבולבל ולא מאורגן, אף אחד לא יתעכב כדי לקרוא אותו. חשוב להגיש לקורא טקסט ידידותי לקריאה. כתבו את המאמר בצורת פסקאות קצרות וממוקדות שיקלו על הקריאה, ישרו את הטקסט לשני הצדדים, צבעו את הכותרות בצבעים בולטים, השתמשו בגופנים ברורים ובמשפטים קצרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*