תודה למציל נפש מישראל

תודה למציל נפש מישראל

באחד הערבים בתקופת הקורונה, כאשר החלו ההקלות והורים יכלו לבקר את ילדיהם, יצאה גם תושבת אשדוד ובן זוגה לבקר את בתה המתגוררת בקצה האחר של העיר. היא לא תיארה לעצמה שהגעגוע לנכדים יוביל אותה למותחן מורט עצבים. בזכות צורי לוי, מנהל ניידות סיור הביטחון, יש לסיפור גם  סוף טוב.

צורי לוי, מנהל ניידות סיור באגף ביטחון וחירום של עיריית אשדוד, נתקל בהרבה מאוד אירועים לא שגרתיים. במסגרת סיורי הביטחון שהוא עורך בכל אזורי העיר, הוא נדרש לא פעם לסייע לתושבים שרואים בו ובחבריו את האנשים הנכונים אשר הגיעו למקום הנכון, בזמן הנכון. במקרה שלפנינו, תגובתו המהירה והסיוע המהיר שקיבל מחבריו, הביאה להצלת חיים. "ערב אחד, בסיור שיגרתי בעיר, אני מזהה אישה מבוגרת שמנופפת לי לעצור" מתאר לוי את האירוע. "היא סיפרה לי כי בן זוגה נעלם מהבית לפני כמה שעות ומכיוון שהוא חולה אלצהיימר היא דואגת לשלומו".

לאחר בירור הפרטים מסתבר שמדובר בזוג שגר בקצה האחד של העיר ולאור ההקלות בסגר הקורונה הם באו לבקר את הבת ונכדיה של האישה. במהלך הביקור, הגבר אמר שהוא יורד לפנות את האשפה ומאז לא חזר. לאחר 4 שעות של חיפושים בשכונות הסמוכות למגורי הבת, האישה זיהתה את הניידת וביקשה את עזרתו של צורי. "התקשרתי מיד לניידות הסיור וביקשתי מהם להתפרש בכל חלקי העיר" הוא אומר ומציין כי את האישה הוא פגש ברובע י"ז.

ארבע סיירות הגיבו לקריאתו של צורי ולאחר שעתיים של חיפושים, האיש נמצא שוכב ללא הכרה על מדרכה בסמוך למקיף א'. "בסופו של דבר מצאנו אותו רחוק מהמקום שבו נראה לאחרונה וצוות הסיירים הזמין מיד אמבולנס" הוא אומר ומציין כי לאחר שהאיש פונה לבית החולים, אנשי מד"א ציינו כי התגובה המהירה של הסיירים הצילה את חיי האיש.

המקרה הזה היה נותר מאחורי הקלעים אלמלא התקבל מכתבה של הבת אשר ביקשה להביע את תודת המשפחה על השירות האדיב, המקצועי ומציל החיים. "ברצוני לשבח עובד נפלא שלכם שהציל נפש בישראל" פותחת הבת את מכתבה ומתארת את המשך האירוע. "אימא שלי פגשה ברחוב עובד עירייה בשם צורי לוי עם רכב ביטחון וביקשה עזרה לגבי בן זוגה שחולה אלצהיימר והלך לאיבוד. באותו הרגע הוא הודיע בקשר לסיירים ומצאו אותו זרוק ברחוב לבד בלילה, מחוסר הכרה, וישר פינו אותו לאסותא! אם הוא לא היה עוזר לה, הבנאדם היה מת. הוא עד עכשיו מאושפז באסותא וצורי והסיירים פשוט הצילו אותו ממוות!" היא כותבת ומוסיפה בהתרגשות גדולה: "יישר כוח לעיריית אשדוד ולאדם נפלא שכזה. מגיע לכם הודיה גדולה, זה בכלל לא מובן מאליו. כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלאו! מאוד חשוב לי שיגיע אליו הכרת הטוב. אין לי איך להודות לו, פשוט חוץ ממכתב זה".

מנהל אגף הביטחון מר אריה איטח ומנהל המוקד העירוני מר דוד דבש, שיבחו את צורי לוי על התגובה המהירה ועל הטיפול המוצלח באירוע. הם ציינו כי פעולות כאלה והמענה שאנשי השטח נותנים לתושבים שנקלעו למצוקה, מחזקים את החוסן האזרחי ואת הביטחון האישי של הציבור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*