שרת המשפטים והבית היהודי תומכים בסיעת אופק

שרת המשפטים והבית היהודי תומכים בסיעת אופק

סיעת אופק חדש בראשות אייצ'לותם מסלה צוברת תאוצה: שרת המשפטים והבית היהודי תומכים בסיעה ומועמדים לראשות העיר נפגשו עם עו"ד מסלה.

סיעת אופק חדש בראשותו של עו"ד איצ'לותם (אייצ'ו) מסלה צוברת תאוצה: שרת המשפטים איילת שקד והבית היהודי החכריזו על תמיכתם בסיעת אופק חדש למועצת העיר ומועמדים לראשות העיר נפגשו עם עו"ד מסלה.

שרת המשפטים איילת שקד אף תגיע במוצאי שבת הקרובה לאשדוד, במטרה לתמוך בעו"ד אייצ'לותם מסלה ותהיה אורחת הכבוד בכנס תמיכה של סיעת 'אופק חדש', שיתקיים במוצאי שבת הקרוב (ה-13.10) בשעה 19:30 באולם האירועים ' ELEVEN, אחד מאולמות האירועים הגדולים באשדוד.

"נשמח לראותכם איתנו בתהליך ההיסטורי שאנחנו מובילים בכדי להוביל שינוי ראוי ונכון עבור תושבי השכונות ואלה שקולם לא נשמע", אומר עו"ד איצ'לותם מסלה לקראת הכנס. לדבריו "בחירת האולם מרמזת על עוצמת הרשימה ועל גל התמיכה שסוחף את תושבי השכונות הוותיקות ואת יוצאי אתיופיה שכמהים שיהיה להם סוף סוף קול שידבר בשמם במסדרונות העירייה".

בימים האחרונים מספר מועמדים לראשות העיר ביקשו להיפגש עם ראש הסיעה עו"ד מסלה שכבר נפגש עם חלקם. המשמעות היא כי הם לוקחים את סיעת אופק חדש ככוח עולה ומשמעותי במועצת העיר שתיבחר בסוף החודש. השרה שקד הביעה בתקשורת את עמדתה להידברות בין האוכלוסיות השונות בדיוק כמו עו"ד מסאלה. השרה אמרה לתקשורת כי "אסור לשנות את הסטטוס קוו באשדוד באופן חד צדדי מבלי שתיקדם לכך, הידברות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*