שרת המשפטים איילת שקד: אייצ'ו יוכל להיות סגן ראש עיר

שרת המשפטים איילת שקד: אייצ'ו יוכל להיות סגן ראש עיר

"אייצ'ולותם כשמו כן הוא: בלתי מנוצח (באמהרית). אם הקהילה האתיופית והציונות הדתית יישלבו  ידיים נוכל להכניס שלושה  מנדטים למועצה ואייצ'ו יהיה סגן ראש עיר. עוד קדנציה או שתיים ואייצ'ו יוכל להתמודד להיות ראש העיר. צריך רק להאמין". כך אמרה במוצאי שבת שרת המשפטים איילת שקד בכנס תמיכה של רשימת אופק חדש בראשות עו"ד איצ'לותם (אייצ'ו) מסלה שהתקיים באולם ELEVEN בהשתתפות של יותר מ-700 יוצאי אתיופיה ותושבי השכונות. חלק מהתומכים נאלצו להישאר מחוץ לאולם וצבאו על הדלתות בהתעוררות שלא נראתה כבר שנים רבות בעיר אשדוד.

"אני מאמין שנעשה היסטוריה ולראשונה יהיה חבר מועצה מהעדה" אומר עו"ד מסלה ומוסיף: "אנחנו נהיה הקול של תושבי אשדוד השקופים, בני העדה ותושבי השכונות  שקולם לא נשמע במסדרונות העירייה. סיעת אופק חדש נוסדה עבור יוצאי העדה ותושבי השכונות, כי מגיע לנו להיות שווי זכויות ולקבל יחס הולם. הגיע הזמן לשים סוף לעסקנות, לדרוש את המגיע לנו בזכות.  הגיע הזמן שנהיה המובילים – ולא המובלים.

"30 שנה שאין בעיריית אשדוד נציג של העדה האתיופית שיהיה השופר של אלפי תושבים ומשפחות אומר עו"ד מסלה ומוסיף: "אני אחד מהילדים שגדל בשכונה ברובע ב', שימשתי מדריך בבני עקיבא וב"אחרי", הייתי במכינה קדם צבאית, שירתתי ביחידה מובחרת,  הצטיינתי בישיבה התיכונית וסיימתי תואר באקדמיה.  חלק מחניכיי ב"אחריי" שירתו בסיירת וחלקם קצינים. אנחנו מוכנים  לצאת למשימת חיינו ולייצג אתכם במועצה. לא ייתכן שההזנחה תימשך ולא יהיה לה מענה".

עו"ד אייצ'ו מסלה: "יש לנו צעירים מצוינים ומוצלחים שמסיימים לימודים, בעלי תואר ראשון ושני- שלא מוצאים עבודה, נוער שמשוטט ברחובות כי אין מסגרות הולמות עבורם. אנחנו לא זוכים לתעסוקה הולמת ולא מיישמים את חוק ייצוג הולם  בעירייה כי נציגי העדה לא מתקבלים לעבודה בעירייה. אין מי שדואג כיום לביטחון האישי שלנו התושבים, השכונות מוזנחות כי לאיש בבניין העירייה או במועצה לא אכפת.  שלא נדבר על זוגות צעירים שבורחים לערים שכנות בגלל הנטל הכלכלי הבלתי נסבל"

"החינוך הוא הנושא הכי קרוב לליבי  וכדי שנצליח חייבים ליצור מסגרות ולעודד נערים ללכת לחוגים,  לקחת חלק בפעילויות , להנגיש להם את הכלים בכדי שיהיו מעורבים בכל המסגרות שמספקות המון ידע והכשרה למען עתיד טוב יותר לילדינו.  אני מכיר את הגישה הפסימית ש"שום דבר לא ישתנה בעיר מכיוון שאין למי לפנות במסדרונות מקבלי ההחלטות", אבל אני כאן כדי להגיד לכם ולהתחייב – שאם אתם נותנים בי את האמון ואת המנדט, את הכוח, את הדחיפה – אם אני וחבריי נכנס למועצה, אנחנו נילחם עבור הזכויות שלנו, עבור הדברים שמגיעים לנו כתושבים שווי זכויות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*