שעה קדימה, או שעה אחורה? אוטוטו שעון קיץ

שעה קדימה, או שעה אחורה? אוטוטו שעון קיץ

קיץ 2017, יתחיל באופן רשמי ב-24 למרץ, בשעה 02:00 לפנות בוקר, כאשר נזיז את המחוגים שעה אחת קדימה, לשעה 03:00 וכך ייכנס לתוקפו שעון הקיץ.

החדשות הטובות הן: הימים יתארכו ונזכה לשעות רבות יותר של אור ושיזוף, כמו כן חברות השעונים משיקות לקראת הקיץ קולקציות חדשות, בעיצובים חדשניים וטרנדיים מובילים. דניאל רחום, מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים, המייבאת ומשווקת מותגים  בינלאומיים,  ביניהם  שעוני אופנה ויוקרה: "אנו רואים איך הטנרדים מבירות האופנה בעולם מקבלים נוכחות בעיצובים של המותגים המובילים ביותר שלנו בשעונים.

כמה מהטרנדים המובילים בענף השעונים לקיץ 2017: 

פרסונליזציה של השעונים – התאמה אישית של השעון כל אחד-לטעמו האישי. הן במותגי היוקרה כמו הובלו ועד לשעוני האימוג'י של סווטש.

שחור זה השחור החדש – השחור שבעצם לא הלך אף פעם, חוזר להוביל. הטרנד החם של קיץ 2017  הוא שימוש בצבע השחור. רואים את זה לאורך כל המותגים משעוני  האופנה ועד  היוקרה.  לדוגמא: שעון היוקרה  הובלו משיקים הקיץ שעון העשוי כולו מספיר קריסטל.

כמו כן מגמה נוספת בתחום השעונים הוא חזרה לקווים הנקיים עם עיצוב קלאסי ועדין – רואים זאת בעיקר בשעוני גוצי, קלווין קליין ואובקו. מדובר בטרנד שמאפיין את העיצוב הסקנדינבי, המציג את התפיסה LESS IS MORE.

טרנד הלוח הכחול –   שילובי כחול ורוז גולד הוא טרנד מוביל הקיץ  הקרוב בענף השעונים.  הכחול שעד כה  כיכב בעיקר בשעוני יוקרה  נכנס למותגי אופנה  על מנת לשדר יוקרתיות ואופנתיות. המותג הנרי לונדון עושה זאת ברוב שעוני הנשים והגברים שלו לקיץ 2017.

טרנד  המונוכרומטיות –  מונוכרומטיות היא גם שימוש בצבע יחיד בסולם גוונים בהיר עד כהה שלו בביגוד ובעיצוב. כך למשל מונוכרומטיות של אדום  תשלב גם בורדו, ארגמן או ורוד. טרנד זה עושה כניסתו לראשונה לענף השעונים ורואים זאת בגווני הפודרה זהב- רצועה ולוח באותה קשת גוונים. בין המותגים שכבר התחילו  ליישם את הטרנד הוא אובקו.

צילום: יח״צ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*