שני ב19:00 הדולפינים מאשדוד באים לשבור את הנאחס בחולון

שני ב19:00 הדולפינים מאשדוד באים לשבור את הנאחס בחולון

כשהיא במאזן של 5 נקודות, ועם שני ניצחונות משלושת מחזורי הליגה הראשונים, תצא מכבי "קפלן" אשדוד באר טוביה של מאיר טפירו (שני,19:00) ל משחק חוץ לא פשוט בכלל, באולם החדש בחולון מול הפועל חולון המקומית.

שתי הקבוצות מגיעות אל ההתמודדות אמנם עם הפסד במחזור הקודם ( חולון הפסידה 72-81 למכבי תל אביב, ואשדוד 70-82 לנהריה), אך עם לא מעט ביטחון עקב הניצחונות שרשמו בשני מחזורי הפתיחה,כשגם קבוצתו של דן שמיר,כמו זוהי של טפירו, אגרה חמש נקודות עד עתה.

הפעם האחרונה שהצהובים מאשדוד יצאו עם חיוך של ניצחון במשחק חוץ מול הפועל חולון, הייתה לפני כ-שלוש וחצי שנים ב18\04\2013, אז ניצחה מכבי אשדוד של עופר ברקוביץ 83-79, את הפועל חולון של המאמן… דן שמיר. אז דיימון סימפסון ומארדי קולינס הובילו את קלעי אשדוד. יש לציין כי הקבוצה מעיר הנמל הדרומית טרם זכתה בניצחון באולם החדש בחולון, כשבעונה אשתקד, המשחק היחיד שנערך בין הקבוצות בחולון הסתיים בניצחון סגול ב9 נקודות הפרש.

מבחינתו של המאמן מאיר טפירו, עושה רושם שהקבוצה אולי היחידה בליגה, שלא יודעת מה תקבל מהזרים שלה בערב נתון, היא מכבי אשדוד. במחזור הפתיחה דניאל יואינג וצ'ייס סיימון כיכבו, ובשני המשחקים שלאחר מכן בעיקר הצעירים הישראלים התעלו, כשהסנטר קליסטוס אזיוקו שיחק רק מול נהריה. כך שסימן השאלה לגבי ארבעת השחקנים הזרים עדיין נותרת כ"לוט בערפל", ואוהדי ואנשי אשדוד מקווים ליכולת טובה מהם כבר מחר.

DKA_0793

עוד שחקן שירצה יתר על המידה להוכיח את עצמו במשחק מחר הוא הקפטן הטרי אדם אריאל.

אריאל שהגיע לאשדוד מהפועל חולון בה שיחק בעונה שעברה, לא קיבל מספר הזדמנויות רב, כמו שמקבל כעת ממאמנו הצעיר שמאמין בחברה הישראלים. ובוודאי שהקפטן האשדודי ירצה להוכיח לאנשי חולון על כך שטעו שויתרו עליו בתחילת העונה.

על מי שווה לשים עין?

השחקן שאמור לתת מחר את הטון, בטח בגזרת הישראלים אצל המארחת מחולון, הוא הגארד והאהוב הקהל שלומי הרוש. כשהרוש עזב בעונה האחרונה את ביתו הסגול בתחילת העונה ועבר לאילת, הוא ידע להכיר בטעותו, וחזר מהר מאוד אל ידיהם של אוהביו מהיציע החולוני. את תחילת העונה הנוכחית הרוש התחיל מעולה, כשממשחק למשחק מספר 12 בסגול צובר יותר ביטחון, בעיקר מקשת השלוש, ובאשדוד יצטרכו לתת לא מעט את הדעת איך לעצור אותו.

הרוש הוא מסוג השחקנים שנמצאים בין הפטיש לסדן בכל מה שנוגע לגנסיתו לסגל הנבחרת הלאומית. מצד אחד כמעט כל קבוצה בליגה הייתה שמחה להתברך בשחקן כמותו, אך הוא עדיין לא עשה את קפית המדרגה הגדולה אל עבר שתי הגדולות של הכדורסל הישראלי, וספק אם גם יעשה זאת בעתיד.

מאצ'-אפ:

הקרב הגדול לגבי המשחק מחר הולך להיות בעמדת הגארדים הזרים. מצד אחד קאליף וואיט מחולון נחשב לצלף גדול כמעט מכל מקום שבו ירצה לקחת זריקה על הפרקט, וכנראה שגם מחר יתרום מספר נאה של נקודות. מנגד מי שיצטרך לחזור ליכולתו הגבוהה ממחזור הפתיחה הוא דניאל יואינג מאשדוד, כשהרבה מסיכויי ניצחון צהוב מחר תלוי בו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*