שמוליק דואק בטור דעה על חוק האימוץ

שמוליק דואק בטור דעה על חוק האימוץ

בהמשך לחוק האימוץ, גם אני מאלה שמאמינים שלא לכל אדם מגיעה הזכות להיות הורה !
אין שום הצדקה לאפשר הורות לאלה שמתעללים בילדיהם, אלה שמזניחים את הילדים, שמרעיבים אותם, שפוגעים בהם מינית, נפשית, פיזית.
איך לא נמנעה ההורות מהאבא שזרק את ילדיו מגג של בניין גבוה כדי לנקום בגרושתו ? איך לא נמנעה ההורות מהאמא שהטביעה את 2 בנותיה באמבטיה ? מהאבא שרצח את בתו וקבר אותה ביער, מהאם של הילדה שסייעה להכניס את גופת בתה למזוודה ולזרוק לירקון, מהאב שהטיח את ראש בנו הפעוט בקיר עד שגמר אותו..

אנחנו מכירים מלא סיפורים ודוגמאות של הורים שהיה עדיף שלא ניתנה להם הזכות הזאת. אבל העדפה מינית של ההורים היא זאת שיכולה להוות שיקול אם הם מתאימים לתפקיד הזה או לא? זה נורמלי שמה שיקבע את המסוגלות ההורית זה מה שאנשים מעדיפים לעשות בחדר השינה שלהם

משפחות חד מיניות חוצות את האוקיאנוס כדי לאמץ בחו"ל או לעשות הליך של פונדקאות כדי להפוך להורים ! הם משלמים מאות אלפי שקלים מהלוואות שהם מגייסים בשביל הזכות הגדולה הזאת, אז באמת יש מישהו שחושב שהם אלה שלא ראויים לשמש הורים ?

אם יש אפשרות לאמץ ילדים בארץ ולתת להם חיים טובים יותר ממה שהם הכירו. ילדים שהוצאו מהבתים שלהם בצו של בתי משפט בגלל חוסר

המסוגלות של ההורים שלהם או שהם מוגדרים "ילדים בסיכון" (בסיכון בגלל ההורים הסטרייטים שלהם), אז איך אפשר להיות כל כך אטומים ולמנוע את הפתרון המושלם הזה גם למי שמבקשים להיות הורים, וגם לילדים שיקבלו חיים חדשים בבית אוהב?

המשפחה בתמונה ששיתפתי, היא המשפחה הכי לא חריגה שאני מכיר. משפחה חמה ואוהבת לילדים מאושרים שזכו בזכות 2 ההורים האלה לחיים חדשים ויפים !!!

כדאי שנזכור שבשביל להוליד הומו או לסבית, צריך 2 סטרייטים 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*