שי אבישר, גיבור מקומי.

שי אבישר, גיבור מקומי.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי נפגש עם שי אבישר, שהציל בשבוע שעבר שלושה נערים שנסחפו בחוף באשדוד:

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, נפגש היום (רביעי) עם שי אבישר, תושב העיר שהציל ביום רביעי שעבר שלושה נערים ששחו לאחר שעות הרחצה בחוף, ונקלעו לסחף בעומק הים.המפגש היה מרגש מאוד, שי סיפר על השתלשלות האירוע מרגע הריצה בים ועד ההצלה והמאבק שניהל במטרה להציל את הנערים .

במהלך ריצה שגרתית לאורך חוף הקשתות באשדוד, ביום רביעי שעבר, הבחין שי בשלושה נערים הנסחפים בעומק הים, ללא יכולת לצאת מהמים. שי חתר לעבר הנערים על גלשן שהיה בחוף וחילץ אותם, כשהם מותשים ובאפיסת כוחות, ובכך הציל את חייהם.
נוסף על חילוץ שלושת הנערים, חיפש שי במשך דקות ארוכות את חברם ששחה עימם, הנער יהודה בילוג ז"ל, אך הוא לא נמצא.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי : תרומתך המיוחדת, מסירותך וההקרבה להצלת אדם, ראויות לשבח, ומאירות את החברה בטוב לב ואהבת חינם. הנך ראוי למלוא ההערכה, ומהווה אות ודוגמא לכל תושבי אשדוד ובכלל לכל אדם ואדם, במיוחד לאור זאת שזו לא פעם ראשונה בה אתה נוהג בגבורה ומציל חיי אדם,ציין ראש העיר.

ראש העיר: "שי, פעלת בגבורה ובאומץ לב על מנת לחלץ את הנערים שנסחפו לעומק הים והיו בסכנת חיים, ולמעשה הצלת את חייהם. בשמי ובשם תושבי העיר אני מודה לך על הפעולה ההירואית ועל גבורתך, זוהי דוגמה ומופת עבור כולנו.
ובהזדמנות הזו אני שב ומדגיש – לא נכנסים לים לאחר שעות פעילות המצילים, ולא נכנסים לחופים שאינם מוכרזים. זו סכנת חיים של ממש".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*