שומר: להקים עוד מגרשי כדורגל בעיר

שומר: להקים עוד מגרשי כדורגל בעיר

חבר האופוזיציה עו״ד נעים שומר שלח לראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי בו הוא מבקש להקים מגרשי כדורגל בעקבות הקמת 2 קבוצות עירוניות חדשות, הפועל אשדוד ועירוני אשדוד. 2 הקבוצות נאבקו בבתי משפט על מנת לקבל הקצאת מגרשים ובהליך זמני קיבלו אישור אך החלטה יכולה זו להשתנות ולקבוצות הנוער לא תהיה אפשרות להתקיים ללא הקצאת מגרשים, זו מכת מוות לקבוצות שרק עתה הוקמו.

עו״ד נעים שומר טוען במכתבו: ״לאחרונה הוקמו 3 קבוצות כדורגל חדשות בעיר אשר תשחקנה בעונת המשחקים 2015-16 בליגה ג', זאת בנוסף לקבוצה הקיימת, מועדון ספורט אשדוד. הקמתן של הקבוצות החדשות אינו מיקרי, אלא נובע מצורך טבעי ולגיטימי של קהל אוהדי כדורגל עצום המתעניין בכדורגל ורוצה מאוד לראות כדורגל באשדוד. כבר עתה, לאימוני הקבוצות החדשות, מגיעים אלפי אוהדים. לא צריך דמיון מפותח כדי לשער שלמשחקים עצמם יגיעו אלפים רבים של אוהדי כדורגל״.

במכתבו ממשיך שומר ומוסיף: ״הקמתן של הקבוצות החדשות, העמידה באחת את העיר ואת העיריה בפני העובדה המצערת, שקיימת מצוקה קשה של העדר כמות הולמת של מגרשים לכל קבוצות הבוגרים וכן לקבוצות הילדים הנערים והנוער, של כל קבוצה. עיריית אשדוד חבה חובה ציבורית מוסרית וליגיטימית לאפשר שמוש שוויוני, ללא שום אפליה או העדפה במגרשי הכדורגל, הן לקבוצות הבוגרים, ולבטח גם לקבוצות הילדים, הנערים והנוער של שלושת הקבוצות החדשות: האדומים של אשדוד, דולפיני אשדוד והפועל בני אשדודהעובדה שאינה ניתנת לערעור היא, כי מזה עשרות שנים, לא הוקם ולא הוכשר באשדוד שום מגרש כדורגל חדש, זאת למרות שהאוכלוסיה באשדוד הכפילה את עצמה. זהו מצב בלתי נסבל, שיש לתקנו במהירות האפשרית״.

לבסוף ביקש שומר לקיים דיון בנושא זה ולקבל החלטה אופרטיבית להקים ולבנות בדחיפות מגרשי כדורגל נוספים שיענו על הצרכים העכשווים והעתידים של עיר האוהבת, חיה ונושמת כדורגל.

לבסוף הוסיף עו״ד נעים שומר למען הגילוי הנאות, ברצוני להביא לידיעת חברי המועצה שאני משמש כיו"ר קבוצת הכדורגל "האדומים של אשדוד 1957"

 

1374 kaitz israeli 10-ashdod4u-225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*