שומרים על החיים ב"רעים"

שומרים על החיים ב"רעים"

במסגרת שבוע הבטיחות בדרכים הלאומי התקיימו בבתי הספר לא מעט פעילויות שעוסקות בנושא הבטיחות בדרכים והתנהגות נכונה בדרך. יום השיא היה ביום הבטיחות בדרכים, אז כל בית ספר הקדיש את היום להדרכות, סדנאות יצירה ופעילות מגוונת. זרקור על הפעילות בבית ספר רעים.

תלמידי בית ספר רעים פתחו את השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים בכנס מפקדי זה"ב במרכז מונארט, עם השוטר עמיעד. המפקדים, תלמידים מכיתות ו', קיבלו הדרכה בנושא חשיבות "משמרות הזה"ב" והחלו את פעילותם השבועי במסגרת אירועי שבוע הבטיחות בדרכים.

למחרת, 3/11/15, ביום הבטיחות בדרכים אשדוד אשר עמד השנה בסימן "הולכים על בטוח", הוקדש כולו ללימודי זה"ב בבית הספר, כמו גם ביתר בתי הספר בעיר. כך לדוגמא, בשיעורי המדעים, למדו התלמידים על "זמן התגובה". התלמידים ביצעו ניסויים ומדדו את זמני התגובה שלהם במצבים שונים וראו סרטונים על זמני תגובה בשעת מעבר החצייה ובמקרים מסכני חיים.

בשיעורי המוסיקה למדו התלמידים שירים בנושא וכל תלמידי בית הספר למדו את השיר "זהירות בדרכים" שהפך להמנון היום. את כללי החצייה הבטוחה לימדה השוטרת בושמת יבגי עם אמצעי המחשה מגוונים.

גם תלמידי כיתות א' וב' הצטרפו לחגיגה ויצרו מחזיק "תפילת הדרך" לתלייה על מראת הרכב, ואילו תלמידי כיתות ה' הכינו סיסמאות וכרזות מקוריות בנושא זהירות בדרכים. בהפסקה הפעילה נהנו התלמידים מפעילות בסימן זה"ב. פעילויות תנועה במרחב בשיתוף עם השומר הצעיר ומשירי זה"ב שהושמעו  ברקע.

את יום הבטיחות בדרכים סיימו התלמידים בחתימה על "אמנת הולכי הרגל" של כלל ילדי בית הספר והצוות החינוכי. ילדי כיתות ה' ו' קיבלו צמיד צהוב של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

גב' לימור חנין הממונה על הבטיחות בדרכים במשרד החינוך מחוז דרום, ליוותה את הפעילות לכל אורך היום והתרשמה מאוד מהשתתפות התלמידים בפעילות הענפה והמגוונת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*