שולחן עגול אשדוד יחגוג שנה בר/ת מצווה ל-8 נערים/ות ב״אהובת הספן״

שולחן עגול אשדוד יחגוג שנה בר/ת מצווה ל-8 נערים/ות ב״אהובת הספן״

ארגון המתנדבים שולחן עגול אשדוד יחגוג גם השנה, כמידי שנה אירוע נוצץ ויוקרתי ל-8 נערים ונערות בני/ות העיר אשדוד. המסורת רבת השנים מעמידה את חברי השולחן עם הישג מרשים של 72 נערים ונערות שחגגו תחת המיזם המרגש.

השנה הושגה הסכמה בין דוד קקון, יו״ר שולחן עגול אשדוד לגל לוי, מנכ״ל ״אהובת הספן״ לאירוח האירוע, הלוקיישן שללא ספק הפך למקום הכי מבוקש בעיר,  יארח את האירוע והוא יתקיים ב-13 באוגוסט.

באירוע נוטלים חלק מעל 20 תורמים ותורמות שלוקחים על עצמם את ניהול האירוע, בעלי מקצוע שונים מתנדבים מידי שנה לערב אחד שכולו נתינה מרגשת אחת גדולה.

האירוע מתקיים מידי שנה זו השנה התשיעית וכאמור כבר 72 נערים ונערות חגגו אירוע יוצא דופן שכלל עם השנים אטרקציות ואורחי כבוד שהפכו את האירועים לבלתי נשכחים.

אהובת-הספן

המיזם אינו כולל רק את האירוע עצמו, במשך חודש עוברים הילדים גיבושון הכולל שלל אטרקציות המגבשים את החבורה והופכת אותה לחברים, תוך כך הופכת השמינייה למגובשת וחברית. גם כאן מתגלה אשדוד היפה שמארחת את השמינייה מידי שנה בלב פתוח ויד רחבה.

דוד קקון, יו״ר שולחן עגול אשדוד: ״אין לי אלא מילים חמות לצוות ״אהובת הספן״ ובמיוחד לגל לוי שהרים את הכפפה, באירוע זה יוצאים מידי שנה האנשים שעושים את העיר הזו כל כך מיוחדת. זהו כבוד גדול להוביל אירוע כזה הפעם העשירית ברציפות יחד עם החבורה המדהימה שאיתי ועם כל התורמים המדהימים שמובילים יחד איתי כבר 72 נערים ונערות ערב של פעם בחיים״.

ארגון שולחן עגול אשדוד מבוסס כולו על מתנדבים ב-100%, אין לארגון משרדים, רכבים או החזרי הוצאות, כל הפעילות מתקיימת על חשבון הפעילים מה שיוצר סימפטיה והזדהות בקרב התורמים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*