שוב על הבאזר, אשדוד מסרבת לנצח.

שוב על הבאזר, אשדוד מסרבת לנצח.

זו הפעם השניה שמכבי אשדוד מפסידה על הבאזר, פעם שניה!!! מערכת שלא מפיקה לקחים דינה לשקוע עמוק עמוק בתחתית הטבלה. מטורף מה שקורה לקבוצה של גרינברג שבטח מרט מעצמו שערות מהשלשה הנאיבית של דאשון באטלר שקברה אותו ואת הקבוצה האשדודית עמוק עמוק בתחתית עם פער של 3 נקודות ומשחק עודף. מה שאומר שההפרש מבאר שבע יהיה גדול בנקודה או 2 אחרי השלמת המשחק.

מה קרה בקריה אתם שואלים? שנייה אחת, זה כל מה שהפריד הערב (ראשון) בין הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע לבין הסתבכות קשה במאבק נגד הירידה. האדומים, ללא טי.ג'יי וויליאמס הפצוע, איבדו יתרון דו-ספרתי ומצאו את עצמם בפיגור נקודה עם פחות משלוש שניות על השעון אחרי סל גדול של אלייז'ה ג'ונסון. אלא שאז הגיע דאשון באטלר, שעם שלשה אחרי תרגיל פשוט ויפה של רמי הדר קבע ניצחון 77:79 עם הבאזר ויתרון של 3 נקודות על פני מכבי אשדוד בטבלה.

ג׳ונסון, היה קרוב לסדר ניצחון (לירון מולדובן)

אליהו ממשיך לספק תנובה דלה של 8 נקודות ואייק אופייבו שהיה אמור להיות התקווה אולי האחרונה של אשדוד במשחק הסופר חשוב ובסופו של דבר הוציא אופייבו גימלים בטענה שאינו כשיר למשחק. ההחלטה פגעה בהרכב ושיבש את התכניות של גרינברג.

אך הנאביות היתה הגורם המכריע, קצת יותר מ-2 שניות הספיקו לאדומים, בעיקר לדאשון באטלר למחוק יתרון 2 שהשיג ג׳ונסון ביזע ודמעות ואשדוד יורדת שוב לחדי ההלבשה עם ראש שמוט וסטטיסטיקה מזעזעת הכוללת 10 הפסדים וניצחון בודד אחד ובעיקר מסבכת את עצמה עמוק עמוק בתחתית עם סיכוי הולך וגדל לרדת לליגה הלאומית.

במחזור הבא תפגוש אשדוד את נס ציונה מהמקום השישי למשחק חוץ.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*