שוב היכל מנורה, שוב כמעט. אשדוד נכנעת למכבי ת״א גם בליגה

שוב היכל מנורה, שוב כמעט. אשדוד נכנעת למכבי ת״א גם בליגה

כמו בגביע גם בהתמודדות בליגה מכבי פוקס ת״א הקיזה דם ואף רדפה כמעט כל המשחק אחרי אשדוד, שמראה פעם נוספת למה היא רצה 8:0 ובאיזו חבורה של לוחמים מדובר.

לפני שנתחיל לדבר על המשחק נקדים ונאמר שמדובר בשתי הקבוצות הכי רחוקות בליגה מבחינה תקציבית, על המגרש זה פחות בלט בגביע המדינה וגם בליגה ההבדלים לא ממש ניכרו.

אשדוד עם זר פחות (דיויד לאורי), וסגל פצוע, גיל אמיתי ואלכס צ׳וברביץ׳ (נפצע ברבע השלישי והובהל עם סיום המשחק לבצע צילום בבית החולים) אבל עם סק הנרי לוהט והחבורה של בראד גרינברג שנלחמים כמו אריות הצליחו להדאיג את הגלקטיקוס של מכבי ת״א ןלעשות להם חיים קשים.

20180218_210229

מכבי לא הצליחה לעלות על השיטה של האשדודים וככל שניסתה לברוח אשדוד התעקשה להישאר צמודה. ואף להוביל בחלקים לא מבוטלים של המשחק.

הניסיון, עומק הספסל ובעיקר הידית מטווח 3 הנקודות של תומס וג׳קסון עשו את ההבדל עבור מכבי ת״א, אין ספק שעם יום יותר מוצלח של אשדוד בעיקר מטווח ה-3 אולי התוצאה היתה נראית אחרת. סק הנרי אמנם עם 8 שלשות ולא פחות מ-29 נק׳ היה ללא ספק השחקן הכי חם על הפרקט.

הפגרה באה בדיוק בזמן לאשדוד כדי לכל את מה שקרה לה בחודשיים האחרונים שהיו ללא ספק החודשיים הכי גדולים בתולדותיה. מכבי אשדוד – באר טוביה אמנם ירדה מקום בטבלה, למקום החמישי היא עדיין נראית מצויין, יעיד על כך ספאחיה ממכבי ת״א שהספיק להכיר מקרוב את היכולת של אשדוד.

בראד גרינברג יטוס מחר לקוסובו לטובת אימון הנבחרת וישאיר את השרביט לעוזרו דני גוט שיאמן את הקבוצה במהלך הפגרה בת השבועיים. המשחק הבא של אשדוד יהיה בעוד שבועיים מול הסגולים מחולון.

בראד-פנימי

מכבי אשדוד/באר טוביה: הנרי 29 (6-12 לשלוש, 4-4 לשתיים, 5 אסיסטים, 5 איבודים), לונג 18 (7-15 מהשדה, 4 איבודים), לי 15 (7-8 מהשדה, 1-4 מהקו), לוי 13 (6-10 מהשדה, 6 ריבאונדים), ווריק 5, אריאל 4, צ'וברביץ' 2. כן שותפו: ארצי והוניג.

מכבי "FOX" ת"א: תומאס 20 (4-6 לשתיים, 4-8 לשלוש), בולדן 13, דיברתולומיאו 11 (3-5 לשלוש, 7 אסיסטים), ג'קסון (10 אסיסטים, 0 איבודים) ופראחובסקי (5-7 מהשדה) 10 כ"א, רול 9 (4 אסיסטים, 4 איבודים), זוסמן 9 (4-4 לשתיים, 0-3 לשלוש), כהן 6, טיוס 4.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*