שדד בנקים באמצעות פתקים ונתפס על חם

שדד בנקים באמצעות פתקים ונתפס על חם

לפני כשעתיים שוטרי תחנת אשדוד עצרו צעיר החשוד כי הוא שודד הבנקים הסדרתי מאשדוד, רגע לפני ביצוע שוד נוסף. עפ״י החשד הוא היה מעורב בשלושה מקרי שוד שאירעו בעשרת הימים האחרונים בעיר, הכל באמצעות פתק מאיים. כך לכדו אותו השוטרים בשעת מעשה.

במשטרת אשדוד של מרחב לכיש ריכזו מאמץ במהלך השבוע האחרון בכדי ללכוד שודד בנקים אלמוני אשר נחשד בביצוע שלושה מעשי שוד. כולם התרחשו בבנקים שונים בעיר אשדוד במהלך השבועיים האחרונים.
בכל המקרים עלה דפוס פעולה קבוע ושיטתי של השודד. עפ״י החשד וכעולה מן החקירה, החשוד היה נכנס לבנק וניגש לדלפק של הבנקאית. הוא היה מגיש לה פתק בו מוצגת דרישה לקבל כסף ואם לא איום בדקירה.

כך במקרה השוד האחרון שאירע שלשום בשעות הצהריים, הצעיר נכנס לסניף בנק לאומי ברח' חיים משה שפירא, שדד 2000 ₪ מהקופאית ונמלט.
ארבעה ימים קודם לכן דווח למשטרה על שוד נוסף. הפעם החשוד נכנס לבנק דיסקונט בשד' הרצל, שדד באמצעות פתק כ-10000 ₪ ונמלט מהמקום.
בתחילת החודש (3.11) בשעות הבוקר, החשוד נכנס לבנק הפועלים ברח' הציונות ושדד באמצעות פתק 2,000 ש״ח.

בכדי לפענח את מקרי השוד הוקם במשטרת אשדוד צוות חקירה מיוחד בפיקודו של פקד שלומי ירוחם מ׳ השיטור העירוני.
היום ככל הנראה היה החשוד בדרכו לשוד בנק נוסף, אולם בניגוד לפעמים קודמות חיכה לו בתוך הסניף שוטר במסווה של לקוח בנק, כמו גם בסניפי בנקים רבים בעיר.

על הפעילות היזומה ורגע המעצר מספר השוטר הסמוי שעצר את החשוד רס״ל זכר טורנוקב מבילוש משטרת אשדוד: ״בשעה 17:30 לערך נכנס אדם שעונה לתיאור שאנחנו מכירים מהאירועים הקודמים, כשלראשו כובע ומשקפי שמש, לתוך סניף בנק דיסקונט ברובע ב׳ בעיר אשדוד. הוא הסתובב בבנק ויצא החוצא. זיהיתי אותו ויצאתי בעקבותיו. ביקשתי ממנו להזדהות וערכתי חיפוש על גופו והוא בתגובה נלחץ מאוד כשפניתי אליו. במהלך החיפוש מצאתי בכיס מכנסיו פתק הכתוב בכתב יד דרישה לקבל כסף ואם לא איום בדקירה. מיד הבנתי כי מדובר בשודד אותו אנחנו מחפשים״.

כאמור החשוד במעשי השוד, תושב העיר בן 26, נעצר ובשעה זו נחקר במשטרת אשדוד. בכוונת המשטרה לבקש מחר את הארכת מעצרו.
מפקד משטרת אשדוד סנ״צ נועם שקל שיבח את פעילות שוטריו בשטח והוסיף: ״בימים האחרונים כל משרדי התחנה עמלו רבות בכדי לפענח את מקרי השוד וללכוד את החשוד במעשה. הקמנו צח״מ (צוות חקירה מיוחד) והצבנו שוטרים מחוץ לבנקים, תוך ניסיון להתחקות אחר החשוד במעשה ובמטרה למנוע את השוד הבא. על אף שבאירועים אלו לא הופעלה אלימות פיזית וכפועל יוצא גם לא היו נפגעים, מעשיו חמורים ובכוונתנו למצות עמו את החקירה ולהעמידו לדין״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*