שאלות ותשובות על טיפול יישור שיניים למבוגרים

שאלות ותשובות על טיפול יישור שיניים למבוגרים

טיפול יישור שיניים מטרתו לשפר משמעותית את איכות חייכם, בין אם מדובר בשיניים בולטות היוצרות הפרעה בריאותית (של מנשך לא נכון ובעיות דומות) או בין אם מדובר בשיפור המראה החיצוני. כדי לעזור לכם לקבל החלטה נכונה בנוגע לתחום זה, אספנו כמה שאלות נבחרות עליהן נשתדל לענות באופן ממצה. חשוב לזכור שההחלטה היא שלכם ואין באמור במאמר זה מתן המלצות רפואיות, שאותן תקבלו עם אורתודנט מוסמך.

האם טיפול ליישור שיניים מתאים למבוגרים?

בהחלט. גם מבוגרים יכולים לבצע בהצלחה טיפול ליישור שיניים עם תוצאות משביעות רצון. עם התקדמות השיטות והפתרונות ליישור שיניים, התחום כולו הופך למקובל יותר גם בקרב מבוגרים ואף בקרב הגיל השלישי. טיפול יישור שיניים למבוגרים הופך ליותר ויותר נפוץ ככל שעובר הזמן, כך שגם היחס בין מבוגרים לילדים העוברים טיפול שכזה הולך וגדל, ככל שעובר הזמן. טיפול יישור שיניים למבוגרים ניתן, במקרים מסויימים, לבצע בעזרת עזרים בלתי נראים, כלומר שימוש בפלטה שקופה או גשר פנימי (בררו אצל אורתודנט מוסמך אפשרות לביצוע טיפולים מסוג אלה אם ברצונכם בטיפול ללא שינוי החזות החיצונית של שינייכם).

מי הוא אורתודנט?

אורתודנט הינו רופא שיניים (בעל רישיון תקף לעסוק בכך כמובן) אשר עבר התמחות במוסד המוכר על ידי המועצה המדעית של ההסתדרות לרפואת שיניים ועבר בהצלחה את בחינות המומחיות מטעם משרד הבריאות. חשוב לבחור באורתודנט אשר ידע להסביר לכם היטב על אפשרויות הטיפול השונות, משך הזמן של כל אחת וההשלכות הנוספות. בררו היטב לפני ההגעה לאורתודנט מה הן השאלות שהכי חשוב לכם לדעת והציגו אותן בפניו. אורתודנט טוב ומיומן ידע לענות לכם על כל שאלה.

אילו דברים כדאי לזכור לפני הטיפול?

לפני הטיפול חשוב להיערך בהתאם. טיפול יישור שיניים למבוגרים הוא לעיתים ממושך יותר מאצל ילדים וכמובן כולל ביקורות תקופתיות ומעקב טיפול. לכן כדאי לשים לב ולהתכונן לכך מראש. חשוב לשמור על היגיינת הפה תמיד, אך במיוחד במהלך תקופת טיפול היישור כדאי להקפיד עליה שבעתיים, כדי שיהיו כמה שפחות שינויים בפה במהלך תקופת הטיפול, לנוחות תהליך היישור. חשוב שתספרו לאורטודנט כל דבר עליכם היכול להיות קשור בטיפול, בין אם מדובר בדברים המפריעים לכם או בין אם מדובר ברגישויות לחומרים מסויימים עליהן אתם יודעים.

למי כדאי לפנות לצורך טיפול שכזה?

חשוב לפנות למרפאה המנוהלת על ידי מומחים או מומחיות ברפואת שיניים ובאורתודונטיה, אשר מתמחים בטיפולי אורתודונטיה לכל הגילאים, ובפרט למבוגרים. חשוב לברר היטב אודות הרופאים, להתרשם מהמלצות, ולהגיע לייעוץ. כדאי להיכנס לאתר המרפאה ולקרוא כמה שיותר אודותיה, אודות לקוחותיה, אודות הרופאים האורתודנטים המטפלים בה ואף להתרשם ממאמרים שונים הקשורים בנושא. היעזרו באתר המרפאה כדי לשאול שאלות אונליין או באימייל. באתר עצמו ישנה גם בדרך כלל אפשרות לתיאום פגישת ייעוץ. בהצלחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*