רשת "סיפור חוזר" השיקה מרכז לוגיסטי ארצי באשדוד

רשת "סיפור חוזר" השיקה מרכז לוגיסטי ארצי באשדוד

היום, רשת סיפור  "סיפור חוזר" , רשת ספרים חברתית מקבוצת "שכולו טוב" פתחה את הסניף ה-15 באשדוד לצד מרכז לוגיסטי ותפעול ארצי . במרכז הלוגיסטי למעלה מחצי מיליון ספרי יד 2 המוזמנים דרך האתר rbook וגם דרך הסניפים ובמאות נקודות מכירה ברחבי הארץ. "סיפור חוזר" הינו מיזם אחד מתוך קבוצת המיזמים העסקים החברתיים – "שכולו טוב", אשר מעניקה שיקום תעסוקתי למתמודדי נפש.

ראש העיר  ד"ר יחיאל לסרי נכח בפתיחה  והתרשם מאוד מהפרויקט החברתי וציין בשם כלל תושבי העיר, אני גאה לפתוח בפניכם את שערינו ולומר לכם: ברוכים הבאים. כמה טוב שאתם כאן איתנו. לפני שהגעתי לאירוע, קראתי על הדרך המדהימה שעבר המיזם הזה.

אני אומָר לכם בכנות: אני לא מכיר את כל הספרים שהרשת מציעה למכירה בנקודות רבות ברחבי הארץ. אך גם בלי להכיר את כולם אני מרשה לעצמי לקבוע: הסיפור המרגש ביותר, מכל הספרים, הוא זה של "סיפור חוזר", של הרשת עצמה.

בארוע נכחו עירד אייכלר – מייסד הקבוצה, ראש העיר – ד"ר יחיאל לסרי  וסגניתו – שרון מרק המחזיקה בתיק חינוך ויו"ר ועדת איכות הסביבה לצד נציגים בכירים מטעם המשרד לביטוח לאומי : עו"ד איציק סבטו ושמואל ויינגלס ורינת ראם וגם הזמר והיוצר דן תורן שהנעים לאנשים בשיריו.

לדברי מרק: "סיפור חוזר מביא עימו את תפיסת הקיימות לידי מימוש ומאפשר הזדמנות לחזק את החברה והקהילה ומעודדת לשמור יחד על הסביבה".

דן תורן שיתף את הקהל ואמר: "אני  מתמודד בהצלחה עם חרדות …פה ושם גם עם דכאון. בגלל שאני אומן ואני יכול לבטא את עצמי אז יש לי זכות להשתמש בסיפור שלי כדי לספר לאחרים. המקום הזה "סיפור חוזר" הוא לא ייאמן אני מכירה את קפה טוב בת"א. אני מודע לבעיות של מתמודדי נפש ואני באתי לפה להזדהות".

החנות פתוחה מדי יום וניתן ליהנות ממגוון רחב של ספרים בעלות של 20 שח בלבד, כתובת הבנאים 10 אשדוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*