רשות הספורט: מכינים את תשתיות הספורט לקיץ ומקווים לטוב

רשות הספורט: מכינים את תשתיות הספורט לקיץ ומקווים לטוב

ברשות הספורט העירונית מבינים שהקורונה לא הולכת להיעלם בימים או בשבועות הקרובים, כמו כל העולם ההתמודדות עם האתגרים היומיומיים דינאמית ומבצע הנקיונות לפסח התגלגל למבצע חיטוי מאסיבי הכלל המתקנים, אולמות הספורט, מגרשים והבריכות המתוחזקות באופן שוטף ע״י רשות הספורט העירונית.

עם התתחות הנגיף והוראות משרד הבריאות החליט מנכ״ל רשות הספורט העירונית מר יורם אסרף לקחת את הפעילות לשלב המתקדם הבא, עבודות תחזוקה בכלל המתקנים כדי למסור אותם תקינים לפעילות הקיץ, העבודות שמתקיימות בזמן רגיל בחודשים מאי ויוני הוקדמו ויבוצעו החל מהשבוע הבא.

בקדמת העבודות יתנו יתרון משמעותי לבצע עבודות שבדרך כלל קשה לבצע כשהאולמות והמתקנים מלאים והומים בפעילות. את העבודות יבצעו עובדי הרשות שהתגייסו באופן יוצא דופן למשימת הנקיונות והחיטוי והפכו לסיירת הספורט של אשדוד. את עבודות התחזוקה יבצעו עובדי רשות הספורט החיים את האולמות והמתקנים בשוטף ומכירים את הצרכים, במידת הצורך ישולבו אנישי מקצוע רלוונטים אך את עיקר המאסה של העבודות יבצעו אנשי הרשות.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״בעקבות נגף הקורונה והוראות משרד הבריאות להן אנו כמובן מצייתים התחלנו להקדים את הלו״ז השנתי ואנו נערכים כבר לקיץ בתקווה שעד אז הכל יהיה מאחורינו, עובדי הרשות ראויים לכל ציון לשבח על ההתגייסות והשליחות הציבורית לטובת הספורט באשדוד, אני גאה בחבורה המצויינת שהפגינה נחישות ומחוייבות לפעילות הספורט ואשרי המנהל שכאלה הם עובדיו. אני עובר בין המתקנים הריקים ומתפלל ליום שיחזרו לפעילות מלאה ויתמלךאו שוב בפעילות ספורט של כלל תושבי אשדוד.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*