רק רוצה לרקוד?

רק רוצה לרקוד?

רוצים ללמוד לרקוד בסטודיו? מגוון סגנונות ריקוד לכל הגילאים בלהקות המחול של 'שלום ישראל-אשדוד'. זה למעלה משלושה עשורים להקת 'שלום ישראל' פעילה בעיר ומאז ומתמיד בהדרכתו של מייסדה הכוריאוגרף המוערך חיליק ג'ינו. חברי הלהקה  השתתפו במהלך  השנים בפסטיבל המחול הוותיק בכרמיאל ואף זכו פעמיים במקום הראשון (בשנת 1992 ובשנת 2000 )ומשתתפים באופן קבוע  בפסטיבלים בינלאומיים בסין, פורטוגל, בולגריה ובמדינות נוספות ברחבי יבשת אירופה.

בשנת 2001 לאחר שהקים חיליק ג'ינו את להקת המחול "ג'ינוליה" למחול מודרני, שפעלה במסגרת החברה העירונית לתרבות הפנאי הוצג מופע  הבכורה של "הרפתקאותיו של פינוקיו" מופע תיאטרון-מחול בגרסה מיוחדת מרהיבה וקסומה, שזכה לתגובות נלהבות מהקהל וממבקרי תאטרון ומחול שעמדו על רמתו הגבוהה.

"באתי  מעולם המחול המודרני אך טענו בפניי   שאם אצור רק מחול  מודרני אוותר ללא קהל"- אומר לנו חיליק ג'ינו ובעיניו ניצת חיוך רחב -" הבנתי שאולי אם אשלב מחולות- עם מחול מודרני וקלאסי זה עשוי למשוך את לב הקהל הרחב  ומאז אנחנו מאמצים את הקונספט המשולב."

הלהקה עורכת מידי שנה בסיום שנת הפעילות מופע  חדש הנושא איתו קונספט- מודרני- ישראלי .מופעי סוף השנה נושאים את השמות "מעבדות לחרות", "אורות הבמה", "צבעי מחול" והשנה בחר הכוריאוגרף במופע פולקלור ישראלי "צעירה בת שבעים"-מחול צבעוני, מרהיב ורב משתתפים בהשתתפות  200 רקדנים ורקדניות מהעיר כמחווה לשבעים שנות עצמאות.

'שלום ישראל אשדוד' מונה ארבע להקות המחולקות לגילאים שונים : להקות 'האפרוחים' (גילאי כיתות גן-עד כיתה ב'), להקות 'ניצנים' (גילאי כיתות ג'-ו') להקת 'אנסמבל'(לגילאי כיתות ז'-ט' ולהקת בוגרים (כיתות י' ומעלה.

רקדני הלהקה פועלים במרכז מונארט לאמנויות במהלך כל השנה , בימי שני וחמישי בשעות אחה"צ(16:00-21:00) תוך שהרקדנים משתלמים בחזרות בשיעורים לשיפור  הטכניקה ולהכרה מעמיקה של מחול הבלט, מחול מודרני, ג'אז וריקודי פולקלור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*