רע-יינשרייבר: תצוגת שיפוט חלשה גזלה ממ.ס אשדוד ניצחון חשוב

רע-יינשרייבר: תצוגת שיפוט חלשה גזלה ממ.ס אשדוד ניצחון חשוב

לא פעם ולא פעמיים אנו חווים שריקה כזו או אחרת שמשקפחת קבוצה, אך מה שקרה למועדון ספורט אשדוד הערב (שבת) במשחק התיקו 2-2 מול מכבי נתניה, היה מוגזם ביותר.

שני פנדלים שלא נשרקו לטובת אשדוד, שני פנדלים שנשרקו לזכות נתניה כשלא היו, ואדום לא מוצדק לחבורה של עמיר תורג'מן. זה מה שקרה הערב באצטדיון בנתניה.

לכאורה, תיקו היה משרת את האשדודים לפני השריקה. מכבי נתניה אמנם הפסידה 3-0 במחזור הליגה הקודם למכבי תל אביב, אך היא הגיעה להתמודדות מהמקום החמישי, ועם לא מעט שאיפות לחלק העליון של הטבלה.

כשהיה נדמה כי אשדוד תרד בתוצאה מאופסת של תיקו למחצית, הגיעה הדקה ה-45. דיא סבע שלח כדור טוב לאקס אשדוד, דידייה קוגבניה, וזה שלח את קבוצתו עם יתרון מתוק בהפסקה. יש לציין שתפיסה ברורה על בלסינג אלקה בחצי הראשון נעלמה מעיניי השופט.

 

חמש דקות מפתיחת החצי השני ושוב טעות שיפוט. בעיטה של דיא סבע פגעה בידו של יצחק אספה הצעיר בתוך הרחבה, אך היד הייתה צמודה לגוף. ערן לוי לקח את הפנדל ופגע רק בקורה.

עשר דקות עברו והאדומים-צהובים חזרו למשחק ובענק. יובל יעקובוביץ' שעלה במחצית עמחליף שלח טיל מ18 מטרים לרשת של דני עמוס, ודקה אחת בלבד לאחר מכן, בישול נאה של מאוריסיו בתוך הרחבה, מצא את גדי קינדה שקבע מדהים.

אך דווקא לאחר דקות טובות של אשדוד, שוב המארחים קיבלו פנדל. גנב אחז בהויבך בתוך הרחבה, וקיבל כרטיס צהוב שני ואדום. גם הפעם ערן לוי נגש לבעוט, אךהיה זה יואב ג'ראפי שעצר פנדל קשה של לוי.

נגמר: לא אם שואלים את רועי ריינשרייבר! דידייה קוגבניה קיבל כדור מדיא סבע בעמדת נבדל ברורה, המשיך עד הסוף וקבע בדקה ה87 את תוצאת הסיום, 2-2.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*