רמבלס ברצלונה באשדוד

רמבלס ברצלונה באשדוד

בית ספר שז"ר הציע מסיבת סיום בסגנון אחר. פסטיבל רחוב אשר הפך את מתחם בית הספר והסביבה הקרובה לזירה תיאטרלית ובה מיצגים מתחום האומנות, המחול, התיאטרון והמוזיקה. המיצגים כללו יצירות ופעילויות אותם רקחו הילדים והמורים תוך שהם מייצרים חוויה סביבתית בלתי נשכחת. לרגע נדמה היה ששדרת רמבלס המפורסמת של ברצלונה הגיעה לאשדוד והתמקמה בחצר בית הספר. התמונות הן העדות הכי חזקה להצלחת האירוע. ש א פ ו !!

מיצג אומנותי ענק הדהים את תושבי רובע ה׳ הסמוכים לבית ספר שז״ר. ביום ראשון אחר הצהריים הם הופתעו לגלות שהרחובות באזור מגוריהם, ממש מתחת לאף שלהם, הפכו לזירה תיאטרלית ובתוכה שלל דמויות ומיצגים מתחומי האומנות, המחול והמוזיקה. היה זה אירוע מסכם לשנת פעילות עמוסת יצירה מכל עולם האומנויות.

shazar 1

בית ספר שז"ר ידוע באירועים המיוחדים שהוא מפיק עבור תלמידיו וציבור ההורים. כיאה למוסד חינוכי המציב את תחום האומנויות בשדרת החינוך המרכזית שלו, דואגת הנהלת בית הספר כי אירועי השיא יהיו מרשימים, יותירו חותם בלב תלמידיהם ויאפשרו להורים הצצה מעשית אל עולמו החינוכי של בית הספר ועל פעולותיהם של הילדים במהלך שנת הלימודים. כך היה גם האירוע הנוכחי לגולת הכותרת של התכנית השנתית והציעה חוויה חדשה, כמוה לא נראתה עוד במוסדות החינוך בעיר.

shazar 3

״החלטנו להפוך את כל המרחב הבית ספרי והקהילתי לזירה תיאטרלית עליה יוצבו דמויות ומונומנטים מתחומי המשחק, המחול והמוזיקה״ אומרים בבית הספר וממהרים להחמיא למר ז׳רום ארוש, האיש שעמד מאחורי מיצג הדמויות וכבר הוכיח את יכולותיו בהפקת אירועי חוויה ברחובותיה של אשדוד. כך הפך האזור למתחם ססגוני מרתק ומפתיע שהזכיר את רחוב רמבלס, השדרה המרכזית בברצלונה המושכת רבבות תיירים בשנה.

shazar 4

בחרנו הפעם לצרף את כל התמונות שהגיעו לידינו ולתת להן לספר את סיפורו האמיתי של האירוע. ״קולז׳ התמונות יהיו הביטוי הקרוב ביותר למציאות וישמח מאוד את התלמידים שהשקיעו רבות בעיצוב הדמויות ובהצגתם לציבור״ אומרת מנהלת בית הספר ומודה לכל מי שנטל חלק בפרויקט המדהים הזה.

 

A4U_225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*