ריפודי עור לרכב – המדריך המלא

ריפודי עור לרכב – המדריך המלא

רוצים להחליף את ריפודי הרכב שלכם ומתלבטים באיזה ריפודים חדשים לבחור? פה תוכלו לקבל את המידע המלא על ריפודי עור לרכב!

למה בכלל להחליף?

ההחלטה להחליף ריפודים לרכב יכולה לנבוע מסיבות שונות. לדוגמה, כאשר הריפוד הישן כבר התבלה, כאשר רוצים להעניק לרכב מראה ותחושה חדשים יותר, כאשר רוכשים רכב ורוצים להתאים אותו לטעם האישי של בעליו, כאשר רוצים לבחור ריפוד יותר נוח מהקיים ועוד. בסופו של דבר, לא משנה מה הסיבה שלכם, עליכם לבחור את הריפוד המתאים ביותר עבורכם.

ההבדל בין עור לבד

בין העור לבין הבד הבדלים רבים. אחד המשמעותיים שבהם בכל הנוגע לריפודים לרכב הוא, שהבד, בהיותו חומר נושם וסופג, נוטה להתלכלך מהר יותר וקשה יותר לנקות אותו. כלומר, אם ישבתם ברכב ולגמתם קפה ומעט ממנו נשפך, על ריפודי בד יישאר כתם ואילו את העור ניתן לנגב מיד ובקלות וכך למנוע כתמים. כמו כן, העור הוא עמיד יותר ולכן הוא יכול לשמש אתכם לאורך זמן רב יותר מאשר הבד.

האווירה והיוקרה

איך שלא נסתכל על זה, ריפודי עור תמיד היו ותמיד יהיו יוקרתיים יותר. למעשה, כשהאופנה של ריפודי עור לרכב רק הייתה בחיתוליה, רק בני המעמד הסוציואקונומי הגבוה זכו ליהנות מהם ולכן הם היוו סמל סטטוס. אמנם כיום מחיריהם של ריפודי העור שווים לכל כיס, אבל הם עדיין נותנים תחושה של יוקרה בתוך הרכב ולכן הם עדיין מושכים את כל מי שאוהב להתפנק ולפנק את הרכב שלו.

סוג הריפוד וסוג הרכב

אמנם יש רכבים, שמגיעים כבר מהיצרן עם ריפודי עור, והכוונה היא בעיקר לרכבי יוקרה, אבל ניתן להתקין אותם בכל סוגי הרכבים. כלומר, בין אם אתם נוהגים ברכב ישן, ואפילו ברכב אספנות, או ברכב חדש מהניילונים מכל סוג ודגם שהוא, תוכלו לבחור לפנק אותו ואת עצמכם בריפודי עור כשהחשיבות היא לא בסוג הרכב, אלא במתקין. כלומר, מה שחשוב הוא לבחור במתקין ריפודים לרכב מקצועי ומנוסה!

בחירת הריפוד

לידיעתכם, ריפודי עור לרכב לא כוללים רק את ריפודי המושבים, אלא גם להגה, לתיבת ההילוכים ולמשענת היד. כמו כן, ניתן לבחור סוגים שונים של עור עם מרקמים שונים, צבעים וגוונים שונים. הבחירה נעשית בהתאם לצרכים האישיים של בעל הרכב ובהתאם לטעמו האישי. ככל שהריפוד הנבחר יתאים לכם יותר, כך תוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים רבות יותר ולברך על הבחירה המוצלחת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*